Улучшите эффективность своих маркетинговых рассылок с помощью модуля "Маркетинговые рассылки - персонализация сообщений". Персонализация вашего контента, оптимизированные шаблоны и возможность точно настроить каждое сообщение - все для привлечения большего количества клиентов.
Маркетингові розсилки – це комплекс інструментів для організації повноцінного email-маркетингу на вашому сайті та Бітрікс24 CRM. За допомогою цього рішення у власників інтернет-магазинів та корпоративного порталу з'явиться можливість значно підвищити не лише продаж, а й впізнаваність свого бренду у покупців за мінімальних витрат.
Подібний результат досягається за рахунок персоналізації e-mail розсилок, що забезпечується даними із системи Бітрікс та їх автоматизації. Таким чином, кожен лист, надісланий модулем, буде точково направляти до оформлення замовлення та утримувати користувача саме у вашій компанії.
Для чого потрібен модуль?
[B ] [/B]
Результати впровадження та кейси
Якщо питання «Навіщо мені цей модуль?» все ще крутиться у вас в голові, то вам реальний кейс. Крамниця дитячого одягу. За 3 місяці використання нашого модуля було надіслано 8252 листи, з яких отримано 99 замовлень. При цьому середній прибуток із замовлень, отриманих через розсилку, на місяць становив близько 200 000 рублів. Нижче можете почитати ще два кейси із цифрами.
- Кратко більше тригерних та ручних сценаріїв використання
- Більш гнучке сегментування бази із системи Бітрікс та CRM
- Аналітика розсилок дає більше інформації щодо ефективності
- Шаблони та сценарії листів функціональніші для зміни під клієнта
- Працює з ліцензії «старт», дозволяючи бюджетно створити свій розсилочний сервіс
- Він реально дозволяє більше продавати із розсилок
Функціональні можливості
- Тригерні розсилки. Автоматичні персональні листи користувачам залежно від їх дій на вашому сайті або CRM .
- Гнучкі ручні розсилки.
[B]- Збір передплатної базы. До складу модуля входять компоненти для збору передплатників на сайті з різною логікою виведення.
- Сегментація передплатників. Групи користувачів та внутрішні інструменти Бітрікса дозволяють гнучко сегментувати базу.
- Імпорт передплатників. [/ B] Поповнення бази маркетингових розсилок за допомогою імпортера з різних сутностей Бітрікс.
[B]- Відписка від розсилки. Відмова від розсилки можна в один клік, докладна інформація про відписки в окремому списку.
- чорні списки. Збір логів сервера для занесення поштових скриньок недоступних для надсилання листа, ручне занесення користувачів спам.
- Статистика. Повна статистика за всіма параметрами розсилки (відкриття, переходи, поштові клієнти, кількість замовлень і т.д.).
- PHP модифікація. Кожну розсилку можна модифікувати за допомогою PHP або створити абсолютно унікальний сценарій під свої потреби.
[img]
Тригерні розсилки та гнучкі ручні розсилки
Модуль може працювати з базою клієнтів як в автоматичному режимі без участі людини за принципом “настроїв та забув”, так і в ручному режимі для повідомлення клієнтів про акції. У поставку модуля входять стандартні сценарії відправлення листів по категориям.
- Універсальне розсилання по контактах CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання по компаніях CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання угод CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання по смарт-процесам CRM з гнучкою фільтрацією [B] Замовлення та кошик - Універсальне розсилання на замовлення з гнучкою фільтрацією - Подія: зміна статусу замовлення відправлення листа - Просимо залишити відгук в яндекс-маркет про магазин - Покинутий кошик - мотивуємо оформити замовлення Користувачі - Користувач зареєстрований, але нічого не купив - Вітаємо користувачів з Днем Народження - Користувач давно не заходив, відправимо запрошення - Універсальне розсилання користувачів з гнучкою фільтрацією Інфоблоки - Універсальне розсилання по інфоблоку з гнучкою фільтрацією Маркетингові розсилки - Передплатники: повідомлення користувача зареєстрованих модулем - Передплатники: новинки категорії товарів - Передплатники: новинки товарів бренду - Передплатники: розсилка по групі передплатників - Повідомлення: гнучка розсилка за повідомленнями, надісланими користувачам
У кожного сценарію є свої унікальні можливості: фільтрація відправлень за параметрами, створення знижкових купонів, гнучкий висновок рекомендованих товарів, переглянуті товари користувача та багато іншого. За потреби можна розробити сценарії під ваші завдання, середній час розробки сценарію 5 – 10 годин.
За кожною розсилкою йде збір графічної аналітики
Після переходу на сайт з листа протягом 3 годин користувач зважає на розсилку для обліку замовлень.
[U] [/ U] Загальна статистика [/ B] - Надсилання листів по днях та показник відкриття у % - Відкриття листів по днях та залежно від часу доби - Показники переходів за посиланнями з усіх та відкритих листів - Переходи по посилання по днях та в залежності від часу доби - Список посилань з кількістю переходів - Аналітика відкритості та переходів по поштових доменів (mail.ru, yandex.ru тощо)
[B]Статистика по купонах знижок - Активність відправлення купонів - Показники створення та відправлення купонів залежно від часу доби - показник використання купонів - активність використання купонів - Показники використання купонів залежно від часу доби - Вартість замовлень з купонів - Замовлення які були зроблені користувачами з купонів
Статистика замовлень користувачів, що беруть участь у розсилці - Конверсія в замовлення по відправленим та відкритим листам - Показники кількості надісланих/відкритих повідомлень та створених замовлень - Вартість замовлень користувачів по днях - Список замовлень, які були зроблені користувачами
Збір підписної бази
У поставці з модулем входять компоненти, що полегшують збір підписної бази, їх можна встановлювати в будь-якому місці на вашому сайті.
Компоненти для збору e-mail із шаблонами - панель знизу сайту - спливаюче вікно за часом і при натисканні на елемент - поле підписки на групи, категорію товару та бренд товару
Список передплатників містить - Компонент з якого потрапив до бази - Сторінка підписки та звідки прийшов клієнт
Сегментація передплатників
Маркетингові розсилки дозволяє розділяти передплатників за групами, які ви визначаєте самостійно. У кожній групі є окремі налаштування, які дозволяють синхронізувати передплатників із сервісами.
Імпорт передплатників до груп з - Веб-форми - Передплата, розсилки - Передплатники - Покупці інтернет-магазину - Користувачі
Відповіли e-mail - Ручне занесення адрес - Занесення у списку під час переходу з листа - Масовий імпорт адрес
Чорний список - Ручне занесення адрес - Парсинг логів сервера з кодами помилок
Розсилки включають так само
- Можливість створення агентів для автоматизації надсилання повідомлень
- Тестовий та робочий режим для налагодження
- Красиві шаблони за замовчуванням із можливістю гнучкого редагування у візуальному редакторі
- Використання PHP в адміністративному інтерфейсі для модифікації розсилок під ваші потреби
- Архітектура, що дозволяє легко і просто створювати свої сценарії.
- Зберігання передплатників у власній базі
- Категорії передплатників з великим спектром можливостей інтеграцій усередині системи
Послуга - Автоматичний email маркетинг
Ми маємо послугу «Автоматичний email маркетинг», яка дозволить вам суттєво заощадити на залученні клієнтів. Ми напишемо стратегію і один раз налаштуємо розсилку листів так, щоб, залежно від дій користувача, ви змогли в автоматичному режимі отримувати нові продажі.
Кроки запуску
1. Встановіть модуль у демо-режимі 14 днів 2. Налаштуйте ланцюжки сценаріїв по відео-урокам з документації 3. Спостерігайте за конверсією та отримуйте замовлення
Проведемо консультацію щодо впровадження та допоможемо з першою розсилкою безкоштовно!
Зв'язатися можна за контактами нижче або через чат онлайн на цій сторінці.
ВАЖЛИВЕ ОБНОВЛЕННЯ:
Реалізовано власну базу зберігання передплатників
Можливість створення категорій передплатників з імпортом у unisender.com та mailchimp.com
Експорт передплатників із unisender.com
Додавання передплатників до стандартних розсилок від бітрікс
Можливість створення користувачів при внесенні до категорії
Сценарій надсилання повідомлення під час реєстрації користувача
Сценарій надсилання повідомлень за категорією розсилки
Виправлення різних недоліків
Розроблено два нові сценарії:
- Універсальне розсилання по інфоблоку
- Універсальне розсилання по користувачам
Додано можливість багатосайтовості у сценарії
Нове PHP поле в сценарії для розробників, що дають велику гнучкість кастомізації.
Фільтрування повідомлень з випусків розсилки
Виправлені баги роботи відображення процесу розсилки
Додано новий сценарій "Універсальне розсилання на замовлення - націлені продажі"
Доопрацьовано блок рекомендованих товарів, тепер можна виводити товари зі знижкою
Впроваджено можливість розсилання переглянутих товарів у кожний сценарій, необхідно, щоб був відомий USER_ID
Додана можливість скасувати виведення збирачів e-mail, якщо авторизовано
ВАЖЛИВЕ ОБНОВЛЕННЯ:
Впровадження нового розділу статистики щодо розсилок та їх ефективності
Додано навчальне відео
Невеликі виправлення збирачів e-mail
Нові шаблони збирачів e-mail
- підписка на розділ товарів (розділ інфоблоку)
- підписка на бренди (властивість інфоблоку)
Два нових сценарії
- Новинки категорії товарів, оповістимо передплатників
- Новинки товарів бренду, оповістимо передплатників
- Додана можливість фільтрації за датою вперед від поточного моменту для властивості дата
- Сценарій "Універсальне розсилання по інфоблоку" доопрацьовано для фільтрації за якістю дата
- додано функціонал правил роботи з кошиком;
- Виправлена помилка, що виникає після закінчення демо-періоду;
- Виправлено помилку, пов'язану з кодуванням поштового шаблону модуля.
Додано сценарій для категорії "CRM контакти": Універсальна розсилка по контактах CRM з гнучкою фільтрацією [Системний - crmcontact_fillter_many_param]
Додано сценарій для категорії "CRM компанії": Універсальне розсилання по компаніях CRM з гнучкою фільтрацією [Системний - crmcompany_fillter_many_param]
Оптимізація та виправлення:
Поліпшення сумісності з PHP 8.0 сторінки статистики
Додано сценарій для категорії "CRM угоди": Універсальне розсилання по операціях CRM з гнучкою фільтрацією [Системний - crmdeal_fillter_many_param]
Додано сценарій для категорії "CRM смарт процеси": Універсальне розсилання по смарт-процесам CRM з гнучкою фільтрацією [Системний - crmsmart_fillter_many_param]
Оптимізація та виправлення:
Правка опису блоку рекомендованих товарів у сценаріях
До сценарію покинутого кошика додано фільтрацію за ціною