Маркетингові розсилки - персоналізація повідомлень

Маркетингові розсилки - персоналізація повідомлень (sotbit.mailing) - рішення для Бітрікс

Маркетингові розсилки - персоналізація повідомлень

Улучшите эффективность своих маркетинговых рассылок с помощью модуля "Маркетинговые рассылки - персонализация сообщений". Персонализация вашего контента, оптимизированные шаблоны и возможность точно настроить каждое сообщение - все для привлечения большего количества клиентов.
0
6 200 грн.
Маркетингові розсилки - персоналізація повідомлень (sotbit.mailing) - рішення на Бітрікс

Маркетингові розсилки – це комплекс інструментів для організації повноцінного email-маркетингу на вашому сайті та Бітрікс24 CRM. За допомогою цього рішення у власників інтернет-магазинів та корпоративного порталу з'явиться можливість значно підвищити не лише продаж, а й впізнаваність свого бренду у покупців за мінімальних витрат.

Подібний результат досягається за рахунок персоналізації e-mail розсилок, що забезпечується даними із системи Бітрікс та їх автоматизації. Таким чином, кожен лист, надісланий модулем, буде точково направляти до оформлення замовлення та утримувати користувача саме у вашій компанії.


Для чого потрібен модуль?
[B ]
[/B]


Результати впровадження та кейси

Якщо питання «Навіщо мені цей модуль?» все ще крутиться у вас в голові, то вам реальний кейс. Крамниця дитячого одягу. За 3 місяці використання нашого модуля було надіслано 8252 листи, з яких отримано 99 замовлень. При цьому середній прибуток із замовлень, отриманих через розсилку, на місяць становив близько 200 000 рублів. Нижче можете почитати ще два кейси із цифрами.

Авторанер: Більше 900 замовлень
за 1,5 роки з e-mail-листів

MEGASPORT: Понад 8 мільйонів
за рік на тригерний e-mail



Чим цей модуль кращий за стандартний?

- Кратко більше тригерних та ручних сценаріїв використання

- Більш гнучке сегментування бази із системи Бітрікс та CRM

- Аналітика розсилок дає більше інформації щодо ефективності

- Шаблони та сценарії листів функціональніші для зміни під клієнта

- Працює з ліцензії «старт», дозволяючи бюджетно створити свій розсилочний сервіс

- Він реально дозволяє більше продавати із розсилок


Функціональні можливості

- Тригерні розсилки. Автоматичні персональні листи користувачам залежно від їх дій на вашому сайті або CRM .

- Гнучкі ручні розсилки.

[B]- Збір передплатної базы.
До складу модуля входять компоненти для збору передплатників на сайті з різною логікою виведення.

- Сегментація передплатників. Групи користувачів та внутрішні інструменти Бітрікса дозволяють гнучко сегментувати базу.

- Імпорт передплатників. [/ B] Поповнення бази маркетингових розсилок за допомогою імпортера з різних сутностей Бітрікс.

[B]- Відписка від розсилки.
Відмова від розсилки можна в один клік, докладна інформація про відписки в окремому списку.

- чорні списки. Збір логів сервера для занесення поштових скриньок недоступних для надсилання листа, ручне занесення користувачів спам.

- Статистика. Повна статистика за всіма параметрами розсилки (відкриття, переходи, поштові клієнти, кількість замовлень і т.д.).

- PHP модифікація. Кожну розсилку можна модифікувати за допомогою PHP або створити абсолютно унікальний сценарій під свої потреби.
[img]

Тригерні розсилки та гнучкі ручні розсилки

Модуль може працювати з базою клієнтів як в автоматичному режимі без участі людини за принципом “настроїв та забув”, так і в ручному режимі для повідомлення клієнтів про акції. У поставку модуля входять стандартні сценарії відправлення листів по категориям.

- Універсальне розсилання по контактах CRM з гнучкою фільтрацією
- Універсальне розсилання по компаніях CRM з гнучкою фільтрацією
- Універсальне розсилання угод CRM з гнучкою фільтрацією
- Універсальне розсилання по смарт-процесам CRM з гнучкою фільтрацією
[B]
Замовлення та кошик
- Універсальне розсилання на замовлення з гнучкою фільтрацією
- Подія: зміна статусу замовлення відправлення листа
- Просимо залишити відгук в яндекс-маркет про магазин
- Покинутий кошик - мотивуємо оформити замовлення

Користувачі
- Користувач зареєстрований, але нічого не купив
- Вітаємо користувачів з Днем Народження
- Користувач давно не заходив, відправимо запрошення
- Універсальне розсилання користувачів з гнучкою фільтрацією

Інфоблоки
- Універсальне розсилання по інфоблоку з гнучкою фільтрацією

Маркетингові розсилки
- Передплатники: повідомлення користувача зареєстрованих модулем
- Передплатники: новинки категорії товарів
- Передплатники: новинки товарів бренду
- Передплатники: розсилка по групі передплатників
- Повідомлення: гнучка розсилка за повідомленнями, надісланими користувачам

[IMG WIDTH=648 HEIGHT=301]https://proficrm.ru/upload/marketplace/sotbit.mailing/mailing_event_650.gif[/img]

У кожного сценарію є свої унікальні можливості: фільтрація відправлень за параметрами, створення знижкових купонів, гнучкий висновок рекомендованих товарів, переглянуті товари користувача та багато іншого. За потреби можна розробити сценарії під ваші завдання, середній час розробки сценарію 5 – 10 годин.


За кожною розсилкою йде збір графічної аналітики

Після переходу на сайт з листа протягом 3 годин користувач зважає на розсилку для обліку замовлень.
[U]
[/ U] Загальна статистика [/ B]
- Надсилання листів по днях та показник відкриття у %
- Відкриття листів по днях та залежно від часу доби
- Показники переходів за посиланнями з усіх та відкритих листів
- Переходи по посилання по днях та в залежності від часу доби
- Список посилань з кількістю переходів
- Аналітика відкритості та переходів по поштових доменів (mail.ru, yandex.ru тощо)

[B]Статистика по купонах знижок

- Активність відправлення купонів
- Показники створення та відправлення купонів залежно від часу доби
- показник використання купонів
- активність використання купонів
- Показники використання купонів залежно від часу доби
- Вартість замовлень з купонів
- Замовлення які були зроблені користувачами з купонів

Статистика замовлень користувачів, що беруть участь у розсилці
- Конверсія в замовлення по відправленим та відкритим листам
- Показники кількості надісланих/відкритих повідомлень та створених замовлень
- Вартість замовлень користувачів по днях
- Список замовлень, які були зроблені користувачами



Збір підписної бази

У поставці з модулем входять компоненти, що полегшують збір підписної бази, їх можна встановлювати в будь-якому місці на вашому сайті.

Компоненти для збору e-mail із шаблонами
- панель знизу сайту
- спливаюче вікно за часом і при натисканні на елемент
- поле підписки на групи, категорію товару та бренд товару

Список передплатників містить
- Компонент з якого потрапив до бази
- Сторінка підписки та звідки прийшов клієнт


Сегментація передплатників

Маркетингові розсилки дозволяє розділяти передплатників за групами, які ви визначаєте самостійно. У кожній групі є окремі налаштування, які дозволяють синхронізувати передплатників із сервісами.

Імпорт передплатників до груп з
- Веб-форми
- Передплата, розсилки - Передплатники
- Покупці інтернет-магазину
- Користувачі

Відповіли e-mail
- Ручне занесення адрес
- Занесення у списку під час переходу з листа
- Масовий імпорт адрес

Чорний список
- Ручне занесення адрес
- Парсинг логів сервера з кодами помилок


Розсилки включають так само

- Можливість створення агентів для автоматизації надсилання повідомлень

- Тестовий та робочий режим для налагодження

- Красиві шаблони за замовчуванням із можливістю гнучкого редагування у візуальному редакторі

- Використання PHP в адміністративному інтерфейсі для модифікації розсилок під ваші потреби

- Архітектура, що дозволяє легко і просто створювати свої сценарії.

- Зберігання передплатників у власній базі

- Категорії передплатників з великим спектром можливостей інтеграцій усередині системи


Послуга - Автоматичний email маркетинг

Ми маємо послугу «Автоматичний email маркетинг», яка дозволить вам суттєво заощадити на залученні клієнтів. Ми напишемо стратегію і один раз налаштуємо розсилку листів так, щоб, залежно від дій користувача, ви змогли в автоматичному режимі отримувати нові продажі.


Кроки запуску

1. Встановіть модуль у демо-режимі 14 днів
2. Налаштуйте ланцюжки сценаріїв по відео-урокам з документації
3. Спостерігайте за конверсією та отримуйте замовлення


Проведемо консультацію щодо впровадження та допоможемо з першою розсилкою безкоштовно!

Зв'язатися можна за контактами нижче або через чат онлайн на цій сторінці.

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет