Зв`язок
Вітаю! Я, Віталій, Ваш особистий надійний програміст.
1С Підприємство 8.2-8.3, 1С-Бітрікс: Управління сайтом, Бітрікс24

Умови техпідтримки та швидкість реакції

Для Вашої зручності ми використовуємо систему форуму. Щоб написати в розділ форуму Техпідтримка (Модуль Маркет), Вам необхідно попередньо зареєструватися на сайті, а також мати активну ліцензію на один з модулів нашого Модуль Маркета.
Запитати / Замовити
PROGER
 » 
Про сайт
 » 
Умови техпідтримки
Служба технічної підтримки Модуль Маркету proger.com.ua працює з 10:00 до 19:00 за Київським часом (GMT +2), з понеділка по п'ятницю, крім святкових днів.

Як написати в техпідтримку?

Для Вашої зручності ми використовуємо систему форуму. Форум дозволяє Вам оперативно знайти відповідь на Ваше запитання, якщо таке питання вже опубліковано на форумі. Перед відкриттям нового звернення рекомендуємо скористатися пошуком на форумі. Можливо, ви знайдете відповідь на ваше запитання. Щоб написати в розділ форуму Техпідтримки (Модуль Маркету), Вам необхідно попередньо зареєструватися на сайті, а також мати активну ліцензію на один із модулів нашого Модуль Маркету. Якщо для вирішення проблеми потрібні Ваші персональні дані: логін та пароль до адміністративної панелі сайту або FTP, то в такому випадку їх слід надсилати нам тільки електронною поштою, вказавши в тексті листа посилання на тему форуму, до якої ці дані відносяться.

Як скоро я отримаю відповідь на своє запитання?

Фахівці служби техпідтримки proger.com.ua обов'язково дадуть відповідь на Ваше звернення у темі форуму техпідтримки продуктів Модуль Маркету протягом зазначеного часу!

Чи можу я отримати техпідтримку телефоном?

Більшість завдань неможливо адекватно описати і вирішити по телефону, тому ми не надаємо технічну підтримку по телефону. Просимо поставитися до цього з розумінням.