Зв`язок
Вітаю! Я, Віталій, Ваш особистий надійний програміст.
1С Підприємство 8.2-8.3, 1С-Бітрікс: Управління сайтом, Бітрікс24

Scoder: Купуй більше – плати менше. Знижки, що наростають

"Scoder: Покупай больше - плати меньше. Нарастающие скидки" – инновационный модуль в Битрикс маркетплейсе, который позволяет вашему бизнесу привлекать больше клиентов, предлагая им выгодные нарастающие скидки. Экономьте с Scoder и увеличивайте продажи!"
Бітрікс Scoder: Купуй більше – плати менше. Знижки, що наростають
Scoder: Купуй більше – плати менше. Знижки, що наростають (scoder.buymore) - Модуль Бітрікс

! Увага. Обов'язково до ознайомлення:

  • Для роботи даного модуля також обов'язково необхідний інший наш модуль Довільна PHP умова правил роботи з кошиком. Тому, хоч у даного модуля є демо-період, протестувати його роботу можуть тільки ті, хто купив перший модуль.
  • НОВИНКА! Акції як у FixPrice. встановити ціну на товар... Подробиці далі.
  • Обов'язково ознайомтеся з розділом УВАГА наприкінці опису та перегляньте відео. При зверненні в технічну підтримку виходимо з того, що всі пункти з блоку УВАГА прийняті до відома.
  • Модуль використовує деякі можливості модуля Товарний маркетинг 1С-Бітрікс. При зверненні в технічну підтримку виходимо з того, що функціонал товарного маркетингу добре знайомий.

Купуй більше - плати менше - модуль, який дозволяє реалізувати нестандартні, але дуже популярні акційні програми.

Створюючи цей модуль, наша команда використовувала лише найкращі маркетингові прийоми продажів, які були успішно випробувані на практиці щодо залучення нових клієнтів та збільшення продажів .

Всі представники малого, середнього та великого бізнесу знають, що боротьба за клієнта завжди ведеться на рівні «спокуси»: чим вигідніша пропозиція, більша знижка або привабливіший подарунок, тим вищі шанси закрити угоду. Цікаві акції допоможуть виділити інтернет-магазин із сірої маси та МОТИВУВАТИ покупців до здійснення покупки, і, як наслідок, збільшити середній чек, прибуток.


Цей модуль - це додаткове розширення до модуля Довільна PHP умова правил роботи з кошиком [/ URL], без якого не працює. Але встановивши обидва, ви отримуєте чудовий тандем, при якому споживач лише натисканням на слово «Купити» під обраним товаром, відправляє його в кошик, де знижка включається автоматично, як тільки умови акції будуть виконані.

ФУНКЦІОНАЛ МОДУЛЯ


Можливість задавати різну величину знижок з урахуванням кількості позицій (тоарів) у кошику. Модуль має широкий набір налаштувань, що дозволить легко реалізувати наступні маркетингові прийоми.


I. Знижки, що наростають: кожен продукт у кошику має свою знижку



II. Знижки, що чергуються:

  • кожен 2-й товар у подарунок, Наприклад: 0-3%-0-3% і т.д.
  • кожен 3-й товар у подарунок..Наприклад: 0-0-5%-0-0-5% і т.д.






III. Товар у подарунок, «ХАЛЯВА». )

приклади;
  • 2 за ціною одного, 3 за ціною двох
  • купи 2 гуртки і 3-я у подарунок; Цим усім відома акція 1 + 1 => 3
  • при покупці 3-х порцій рол, 4-а в подарунок. 1 + 1 + 1 => 4








IV. Збільшення величини знижки — МЕГАЗНИЖКА. Знижка зростає на останній товар, на попередні скасовуються.

Принциповою відмінністю даного методу є те, що знижка залишається лише на останній товар, з додаванням нових товарів, знижка на попередні зникає.


[TD ]
[ /CENTER]

[CENTER]


V. Знижка на найдешевший (дорогий) товар.






VI. Акції як у FixPrice.


Іноді виникає потреба товарів з різною вихідною ціною призвести до однієї вартості. За допомогою знижок % цього не зробити, за допомогою фіксованих знижок під кожен товар доведеться створювати свою знижку, що не дуже зручно. Наш модуль вирішує це питання дуже елегантно, докладніше товар
.

Які нові акції можна реалізувати:
  • Всі по 10, 20, 30, 40, 50 руб [/ B] . [/ B] .. Швидше, всі знають магазини FixPrice. Тепер схожі акції ви можете продати у себе в інтернет-магазині.
  • АКЦІЯ «1 день за 1 рубль»! [/ B]
  • [B]Товар у подарунок за 1 рубль - у рахунок-фактурі не дуже добре вказувати товар чи послугу з 0-ою ціною, щоб цього не сталося, краще вказати якусь дуже малу ціну. І покупець буде задоволений і з документообігом не буде складнощів.
  • Акції типу «купи три товари і будь-який четвертий товар отримаєш за 100 руб.», «Купи два товари і третій і четвертий отримаєш за 500 руб.»
  • Акції типу «тиждень знижок: будь-який перший товар за 1000 руб., Будь-який другий за 500 руб., Будь-який третій за 100 руб...»
Докладніше у статті «Один день за один рубль», «Тиждень знижок», «Знижки як у Fix Price» -нові можливості модуля «Купуй більше – плати менше»

Простір для маневру величезний, будемо раді, якщо модуль Вам допоможе і бажаємо в цьому успіхів! =)






ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЯ


1) Має значний набір додаткових налаштувань.
2) Можливість задавати знижки як у відсотках, і фіксовано.
3) Призначення напряму підрахунку позицій та застосування до них знижок:
  • за спаданням ціни;
  • за зростанням ціни;
  • мінімізувати знижки;
  • максимізувати знижки.
  • за зростанням ID,
  • за спаданням ID

4) Обмеження товарів, що беруть участь в акції з безлічі параметрів:
  • розділам;
  • полям;
  • властивостями.
ПЕРЕВАГИ

1) Унікальність.
2) Інформаційна підтримка:
3) Технічна підтримка: спілкування безпосередньо з розробниками [/ U], без менеджерів.


[B]
Залишилися питання? Тоді зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.




УВАГА:

  • Модуль працює тільки у зв'язці з іншим нашим модулем Довільна PHP умова правил роботи з кошиком, і, без встановлення цього модуля робота неможлива.
  • Модуль коректно працює, якщо тільки в налаштуваннях модуля Інтернет-магазин вимкнено опцію Використовувати лише правила кошика ( галочка знята), тобто. якщо сайт працює за принципом Про режими роботи знижок - Два режими роботи Інтернет-магазину.
  • Модуль використовує стандартні правила роботи з кошиком[/URL]. Тому якщо у вас налаштовано правило або знижка, у яких пріоритет застосування вище [/ URL], ніж знижок згенерованих за допомогою даного модуля, і зазначено [B]Припинити подальше застосування правил, то правило даного модуля не застосовуватиметься.
  • Правила цього модуля застосовуються лише у кошику або формі замовлення.
  • За умовчанням у логіці модуля за одиницю товару вважається різновид товарів, тобто. кількість вважається від кількості позицій (рядків) у кошику, а не від кількості одного й того самого товару.
  • При включенні деяких опцій модуля потрібне додаткове налаштування на стороні Вашого сайту. Якщо включена опція Враховувати кількість одного й того ж товару, то при збільшенні кількості за якоюсь позицією, він дублюватиметься[/ B], тобто. створиться дод. позиція (рядок) цього товару, але кількість, у межах позиції, залишиться рівним [B]1 (одиниці). Але в разі, якщо кошик оновлюється за допомогою Ajax, то шаблон повинен враховувати додавання нових товарів. Наприклад, у шаблоні за замовчуванням це, на жаль, на даний момент не виконується. ДАННА ОПЦІЯ ЗАКЛАДЕНА НА ПРОХАННЯ ПОКУПЦІВ. МИ НЕ НАДАЄМО БЕЗКОШТОВНОГО ТЕХНІЧНОГО ПІДТРИМКУ ПРИ ЇЇ ВКЛЮЧЕННІ ТА ДОПОМОГИ ЗА НАЛАШТУВАННЯМ, ДОРОБКИ КОШИКА. МОЖЕМО ДОПОМОГУ ТІЛЬКИ ЗА ДОДАТКОВУ ВИНАГОРОДУ, АЛЕ ЗАЛИШУЄМО ЗА СОБОЮ ПРАВО ВІДМОВИТИ БЕЗ ПОЯСНЕННЯ ПРИЧИН.

    Якщо ви хочете пройти проміжний крок з кошиком, а відразу використовувати форму замовлення з керованим складом кошика, то рекомендуємо розглянути модуль [URL=http://marketplace.1c-bitrix.ru/solutions/scoder.ordertemplates/] кошиком [/ URL]. У цьому шаблоні дод. маніпуляцій не потрібно при включеному режимі модуля Враховувати кількість одного й того самого товару.
  • Якщо товарів у кошику більше, ніж кількість налаштованих знижок, то до наступних товарів застосовується остання знижка. Тому, якщо не потрібно, щоб до всіх подальших позицій застосовувалася остання вказана сидка, необхідно в таблиці призначення знижок останній рядок вказати 0 (нуль).
  • Для коректної роботи модуля необхідно, щоб на сайті були встановлені всі останні оновлення модулів 1с-Бітрікс і тест [U]Налаштування - Інструменти - Перевірка системи не повинен повертати помилок.
  • Правило генеруються лише у громадській частині. Під час створення замовлення через адміністративний інтерфейс не спрацьовує.
  • При виборі типів знижок Мінімізувати знижки або Максимізувати знижки тип самих знижок повинен бути в одному, або у відсотках, або фіксовано.
  • Функціонал Додаткові умови аналогічний додатковим умовам правил роботи з кошиком, тому, якщо вказати такі поля, які доступні тільки у формі замовлення, то і знижки будуть видні лише у формі замовлення, а не у кошику. Наприклад, якщо вказати платіжні системи.

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет