AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями

AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями (rover.amocrm) - рішення для Бітрікс

AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями

"Улучшите эффективность работы вашего бизнеса с помощью модуля интеграции AmoCRM! Подключайте инфоблоки, веб-формы и почтовые события для автоматизации процессов и повышения продуктивности. Уникальное решение для успешного развития вашего онлайн-магазина!"
0
7 800 грн.
AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями (rover.amocrm) - рішення на Бітрікс

NEW! Доданий новий безкоштовний метод для пошуку дублів!

Документація

Рішення дозволяє гнучко налаштувати синхронізацію вашого сайту Bitrix із amoCRM. На основі додавання/оновлення елементів інфоблоків, спрацювання поштових подій та заповнення веб-форм (у старших редакціях Бітрікса) в АМО можуть бути створені, оновлені та налаштовані угоди [/ I], [ I] контакти [/ I], [ I]компанії та завдання і створено «нерозібране». Додатково може бути передана інша корисна інформація, включаючи товари, мітки аналітики та рекламних кампаній, адресу сторінки, на якій було викликано подію та багато іншого (див. нижче). А за допомогою обробки подій[/URL] рішення, можна вирішувати широкий спектр інших специфічних завдань інтеграції.

За допомогою даного рішення Ви можете самостійно провести впровадження амоСРМ на Вашому сайті 1С Бітрікс і автоматизувати необхідні бізнес-процеси.

Безкоштовнадопомога в налаштуванні перших підключення та профілю інтеграції!


Основні можливості (коротко):
  • створення угод, контактів, компаній та завдань на основі додавання/оновлення елементів інфоблоків, а також спрацювання будь-яких веб-форм та поштових подій;
  • можливість створювати по кілька профілів інтеграції для кожного інфоблоку, поштової події та результату веб-форми;
  • можливість працювати з кількома акаунтами amoCRM;
  • двостороння синхронізація статусів замовлень у магазині та статусів угод в amoCrm;
  • Два способи контролю дублів з боку модуля: вбудований безкоштовний метод або за допомогою платного API фільтрації амоСРМ.
  • контроль дублікатів нових контактів, компаній та угод з боку amoCRM (тимчасово відключена з боку amoCRM;
  • додавання угод, контактів та компаній у «нерозібране», для подальшого їх розбору та призначення відповідальних;
  • гнучка кастомізація логіки під Ваші процеси за допомогою обробки подій рішення;
  • передача будь-яких міток будь-яких рекламних кампаній та аналітики для відстеження ефективності;
  • експорт в amo CRM даних з існуючих елементів інфоблоків, раніше заповнених форм та поштових подій;

Деякі кейсивикористання:
  • створення/оновлення угоди, контакту, компанії при створенні/оновленні елемента інфоблоку;
  • створення угоди з прив'язаними товарами при оформленні замовлення у магазині;
  • зміна статусу угоди при зміні статусу замовлення в магазині;
  • зміна статусу замовлення в магазині при зміні статусу угоди в amo;
  • створення контакту/компанії з мітками рекламних кампаній при заповненні форми реєстрації;
  • створення контакту та завдання при заповненні форми зворотного зв'язку;
  • створення ліда в «нерозібраному» під час заповнення веб-форми/
  • оновлення статусу угоди під час оплати замовлення;
  • створення компанії та прив'язка до неї контакту з угодою після заповнення веб-форми.
Докладніше з можливостями підключення амо СРМ до Бітрікс можна ознайомитися в документації.


Основний список можливостей підключення Bitrix до amoCRM:

✔ Угоди:Можливий внутрішній контроль дублікатів нових угод за збігом одного або всіх вибраних полів. Шукати дублі можна як серед усіх угод, так і лише серед угод зв'язаного контакту. При цьому можна вибрати одну з трьох стратегій:
  • додати примітку до нової угоди з посиланнями на всі знайдені дублікати;
  • оновити та використовувати основну угоду (найранішу зі знайдених дублікатів);
  • використовувати основну угоду (найранішу зі знайдених дублікатів) без оновлення.

✔ Контакти та компанії:
  • створення нових та оновлення існуючих контактів/компаній;
  • призначення відповідального за списком;
  • додавання значень у будь-які стандартні поля контакту (ім'я, прізвище, посада, телефон, e-mail тощо)/компанії (телефон, email, web, адреса), а також у прості типи кастомних полів з можливістю використовувати плейсхолдери;
  • додавання значень до кастомних полів типу "список", "мультисписок", "радіокнопка", "чекбокс" (можна передати саме значення, або його id, або задати його вручну з боку сайту);
  • створення групованих приміток із контролем унікальності;
  • додавання тегів;
  • контроль дублів
Можливий контроль дублікатів нових контактів/компаній щодо збігу одного або всіх вибраних полів. Стратегії такі ж як і для операцій.


✔ «Нерозібране»:
  • контакти, компанії та угоди будуть додані до «нерозібраного» згідно з їхніми налаштуваннями;
  • вибір воронки, куди буде додано «нерозібране»;
  • завдання назви угоди/«нерозібраного»;
  • при включеному внутрішньому контролі дублікатів до контактів, компаній та угод завжди додаватимуться примітки з посиланнями на знайдені дублікати;
  • створення завдань неможливо;
  • синхронізація товарів не проводиться;
  • контроль унікальності приміток не проводиться;
  • контроль дублів не проводиться.
✔ Завдання:
  • вибір об'єкта, який буде прив'язаний до завдання: контакт, компанія чи угода;
  • вибір типу створюваної задачі;
  • завдання тексту завдання;
  • передача значень полів події до тексту завдання;
  • встановлення дедлайну.
Мітки рекламних кампаній та аналітики, наскрізна аналітика:
  • передача будь-яких позначок рекламних кампаній та аналітики з рядка запитів, сесії та cookies;
  • кожну мітку рекламних компаній можна передати в окреме поле сутності амоЦРМ;
  • збереження міток при переході між сторінками сайту;
  • фільтр версії api для мітки гугл-аналітики: GA1.2.1054613344.1468150257 → 1054613344.1468150257.
Додаткові поля:
Відкладена інтеграція за допомогою агента:
  • інтеграція з Амо раз на хвилину за допомогою агента прискорює відгук сайту в момент спрацьовування цільової події;
  • можливість негайно обробити події, відкладені на агента;
  • можливість повторної обробки подій, при відправці яких сталася помилка;
  • автоматичний переклад подій, що зависли, в помилкові після закінчення трьох годин;
  • періодичне очищення журналу старих подій.
✔ Інші можливості:
✔ Що у планахБільшість питань щодо встановлення, налаштування, доопрацювання та кейсів використання розглянуто в повної версії документації.


Рішення від сертифікованого партнера amoCRM.

Для розширеної синхронізації замовлень та товарів, а також для можливості синхронізації покупців, покупок та каталогів інтернет-магазину розроблено окремий модуль AmoCRM — інтеграція з інтернет-магазинами.

Порівняльна таблиця можливостей модулів

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет