АЛЬФА: B2B - оптовий портал з особистим кабінетом

АЛЬФА: B2B - оптовий портал з особистим кабінетом (redsign.b2bportal) - рішення для Бітрікс

АЛЬФА: B2B - оптовий портал з особистим кабінетом

"АЛЬФА: B2B - оптовый портал с личным кабинетом" - инновационный модуль для Битрикс маркетплейс, позволяющий организовать эффективное взаимодействие с оптовыми клиентами. Личный кабинет, удобный заказ и оформление, аналитика и надежная безопасность - все это в одном решении.
0
82 400 грн.
АЛЬФА: B2B - оптовий портал з особистим кабінетом (redsign.b2bportal) - рішення на Бітрікс

АЛЬФА: B2B -
готовий В2В-портал з особистим кабінетом дилера
на безпечній російській платформі

З її допомогою ви створите e-commerce систему для автоматизації оптових закупівель юридичними особами: В2В торговий майданчик, оптовий інтернет магазин, b2b портал постачальника з особистим кабінетом дилера.

Платформа внесена Мінцифри РФ до Реєстру вітчизняного програмного забезпечення і може безпечно використовуватися в будь-яких організаціях, включаючи державні корпорації.

Запустіть оптовий портал у максимально короткий термін:

- №1 B2B платформа на 1С-Бітрікс [/ P]
[P] - 150 + зручних інструментів для оптових покупців [/ SIZE] [/ P]
[P]—100+ реалізованих проектів з докладними кейсами

- 15 + проектів з оборотом більше 1 млрд. рублів [/ SIZE] [/ P]
[P][SIZE=13pt]—25 років
експертизи у сфері побудови оптових каналів продажів






Готовий В2В-портал з особистим кабінетом дилера - унікальний інструмент для перекладу оптових клієнтів в онлайн, автоматизації прийому та обробки замовлень, збільшення продажів за короткий термін. Клієнти можуть замовляти та відстежувати замовлення через особистий кабінет, а автоматизація скорочує час на оформлення замовлень та зменшує кількість помилок.









Платформа АЛЬФА B2B надає безліч переваг, серед яких: функціонал, що покриває 95% потреб будь-якого бізнесу, швидкий запуск, регулярні оновлення та низька вартість, що робить його оптимальним рішенням для підвищення ефективності роботи з клієнтами та скорочення витрат на розробку та підтримку власного онлайн-ресурсу.

Плюс до всього рішення є вітчизняним програмним продуктом, який не має ризику блокування, що також є його перевагою та робить його безпечним вибором для бізнесу.

Платформа може бути корисною для виробників, дистриб'юторів, постачальників послуг, роздрібних мереж, оптових компаній та інших організацій, які працюють з оптовими клієнтами та бажають спростити процес замовлення, оплати та доставки.

Встановлюючи АЛЬФА: B2B на коробкові редакції 1С-Бітрікс24, ви отримаєте повний комплект інструментів для організації роботи компанії, включаючи найпопулярнішу в Росії CRM-систему.





























































































































































































































Партнерам. Закупівлі.

Для захисту угод, за умовами покупки партнерами 1С-Бітрікс, а також для участі в тендерних процедурах за №44 та 223 ФЗ звертайтесь на електронну пошту [ SIZE=13pt]pro@redsign.ru




Що таке оптовий B2B портал простими словами?

B2B портал - це електронна онлайн-система для укладання контрактів і проведення угод між оптовими покупцями та постачальниками, а також між юрособами, організаціями, приватними компаніями.

Портал допомагає скоротити час на оформлення замовлення, оперативно управляти статусами клієнтів і, наприклад, призначати персональні ціни відповідно до обсягу закупівлі та статусу партнера.

Ви можете замовити розробку такого порталу для своєї компанії, щоб покращити взаємодію з дилерами, замовниками, дистриб'юторами тощо



Основні переваги B2B порталу

Погляньте, «що станеться» з вашою компанією після впровадження B2B платформи:

  • Мінімізується контакт покупця та менеджера з продажу.

  • Скоротиться час на оформлення документації.

  • Прискориться робота менеджерів, отже, зросте продуктивність відділу продаж.

  • Спроститься процес продажу, тому що частина угод відбуватиметься в онлайн-форматі.

  • Знизяться операційні витрати.

  • Виросте кількість замовлень у неробочий час для відділу продажів.

  • Підвищиться швидкість обробки заявок.

  • Знизиться відсоток помилок при формуванні замовлень.


Загальні висновки:

  • Збільшиться кількість виконаних замовлень.
  • Підвищиться лояльність клієнтів до компанії.

  • Виросте ефективність роботи відділу продажів.

  • Розшириться клієнтська база.


Приватний приклад [ B]розробки та впровадження B2B порталу – для [/B]оптовій торговій компанії

Поліпшення ефективності компанії в цілому та зростання оптових продажів зокрема можливі за рахунок оптимізації бізнес-процесів. Частиною такої модернізації може стати створення оптового порталу B2B з особистим кабінетом дилера та e-commerce системою для постачальників.

Оптовий портал надасть можливість вашим клієнтам та контрагентам без зайвої взаємодії з відділом продажів отримувати доступ до каталогу товарів, детального опису кожної позиції та актуального прайс-листу.


Навіщо така система саме для B2B компанії? /SIZE]

Тут інші правила продажу, які зовсім не схожі на бізнес-процеси в b2c-сегменті.

Ось кілька важливих функцій порталу для оптимізації бізнес-процесів у секторі B2B:

[B]

1. Контроль угоди навіть при затягнутому процесі продажу.

B2B торгівля часто є великим, складним процесом і потребує тривалого часу для угоди. Обговорення можуть відбуватися протягом кількох тижнів, перш ніж продаж буде оформлено.

B2B портал допоможе не втратити всі прийняті проміжні рішення.


2. Підключення до угоди всіх сторін для швидкого узгодження

В B2B за ухвалення рішення часто відповідає не одна людина, а група осіб з боку контрагента, яких ви і ваш менеджер повинні переконати.

B2B портал об'єднає всіх учасників переговорів на одній платформі


3. Оптимізація вартості залучення клієнта

Висока вартість угод у B2B пояснюється обмеженою кількістю клієнтів у порівнянні з B2C та високим LTV. B2B портал автоматизує бізнес-процес взаємодії з партнерами, дозволяючи зберегти клієнтську базу. Це знизить витрати на залучення нових замовлень.


[SIZE=15pt]Відповіді на
питання про B2B портал[/ SIZE]

Корисна інформація для тих, хто тільки починає знайомство з оптимізацією бізнес-процесів у B2B або планує розвиток своєї компанії в e-commerce.


— Як на порталі організована автоматична обробка замовлення? [/ B] [/ SIZE]

[SIZE=13pt]Клієнти мають можливість здійснювати власні оптові закупівлі у будь-який час дня та ночі. При цьому ваші менеджери зможуть занурюватися в особисту роботу з клієнтами замість того, щоб обробляти дані про покупки. У свою чергу ваша бухгалтерія зможе вести облік, не допускаючи помилок через людський фактор.

Автоматизована процедура замовлення дозволить уникнути помилок і при подачі заявок.

[B]—
/SIZE][SIZE=13pt][B]фіксувати реальні залишки відразу на
порталі?

Наявність товару на складі можна відображати в реальному часі на порталі. Це дозволить клієнтам знати, чи є товар у наявності та як швидко може бути доставлений.

Каталог товарів відображає поточні позиції, які оновлюються при коригуванні залишків у системі 1С.

Налаштування такої синхронізації дозволяє повністю автоматизувати бухгалтерські та торгові операції. Будь-які замовлення, що надходять через платформу B2B, оперативно відправляються до системи 1С для учета.

  • Швидке вивантаження номенклатури, характеристик та цін.

  • Пошук та вибір складу для відправки товарів.

  • Пошук по артикулу.

Впровадження системи B2B, яка забезпечує автоматичну передачу даних з 1С, прискорює бухгалтерські та операційні процедури компанії на 50-70%.


Чи можливо персональне ціноутворення: своя [ /B][B]тарифна сітка для кожного клієнта або категорії клієнта?

На порталі може бути налаштована функція індивідуального ціноутворення для партнерів - диференційовані знижки для контрагентів, груп контрагентів, номенклатури, групи номенклатури.

Індивідуальна ціна товарів може бути відображена в особистому кабінеті дилера і, відповідно, в каталозі. Наприклад, оптовий портал дозволяє налаштовувати власні типи цін залежно від обсягу замовлення.

Отже, B2B портал допомагає знизити ціну продукції для клієнтів, закуповують великі партії продукции.


Чи є налаштування автоматичних повідомлень [ SIZE=13pt]для нагадування клієнтам про незавершені угоди, акції і т.д.?

Так, можна розробити оповіщення клієнта про статус замовлення - від створення угоди до підтвердження оплати та доставки. Наприклад, надсилати повідомлення на електронну пошту або SMS, всередині порталу, в соціальних мережах та месенджерах.


— B2B портал може працювати в парі з роздрібним сайтом чи інтернет-магазином?

Так, це поширений сценарій. Платформа АЛЬФА: B2B часто встановлюється другим сайтом на роздрібних шаблонах, що вже працюють, наприклад: АЛЬФА: MegaMart, Shop24, Аспро: Максимум. В принципі, можлива робота в парі з будь-яким стандартним шаблоном корпсайту або інтернет-магазину з каталогу Маркетплейс.



Цікаві новини / Статті


Рішення успішно пройшло експертизу в Експертній раді при Мінкомзв'язку Росії та зареєстроване в реєстрі російського програмного забезпечення під номером №12420


Оновлення 1.13.0

— В особистому кабінеті додано вкладку "Баланс", в якій зберігаються дані щодо балансу всіх організацій користувача. Тепер замовники зможуть самі контролювати свій баланс без участі менеджера

— На головній сторінці порталу додано блок рекламних банерів. Компактний формат банерів дозволяє розміщувати до трьох банерів одночасно в одну лінію.


1.10.0

- Конструктор комерційних пропозицій допоможе сформувати КП і відправити його перспективному клієнту ( Дізнатися що вміє модуль КП[/URL])
— “Quicksearch” — новий шаблон пошуку за заголовками у шапці порталу для максимальної зручності замовників
— Можливість додати товари з пошукової підказки в кошик
— Спецнастройка, за допомогою якої можна додати артикул у пошуковий індекс по порталу (Читати детально про пошук)
— Додана можливість налаштувати артикул та бренд у параметрах властивості номенклатурної одиниці для виключення помилок заповнення каталогу (Як правильно заповнювати артикул та бренд у Бітрікс (Лайфхак)


1.9.0
  • Додано великий вид списку каталогу у вигляді вітрини (Читати докладно)
  • На сторінці списку замовлень з'явилася можливість переглянути склад замовлення без переходу на детальну сторінку (Читати докладно).
  • Для прив'язки товарів до товарів тепер можна використовувати фільтр, що спрощує пошук по всьому каталогу.
  • У картці товару з'явилася фотогалерея для перегляду всіх зображень.
  • У галереї тепер також можна демонструвати відео з YouTube.
1.8.0 Первинні бухгалтерські документи. Що це та навіщо вони потрібні на порталі? Зручна робота з документами та доступ до них покупців. (Дивитись відео)

1.7.0 Магічний пошук по SKU, деревоподібний фільтр і віджет перефарбування 13pt]Дивитись[/URL])

1.6.0 Нові функції для максимальної зручності. в магазині


1.5.0 [URL=https://prob2b.ru/articles/summer_ALFAb2b]Вивантаження кошика та списку товарів у excel, візуальні корисності та трохи маркетингу на десерт[/SIZE ]
[SIZE=13pt] (Дивитись відео)[ /SIZE]

[SIZE=13pt]1.4.0 Автогенерація
і збереження рахунку, новий вид списку розділів, спрощена реєстрація, редагування компанії, підтримка файлів кастомізації (Дивитись відео)

1.3.0. Пошук з підказками, керування кошиками покупців - оновлення АЛЬФА: B2B. + Бонус: Поради оптовикам (Дивитись ][SIZE = 13pt])

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет