SEO-Шаман. Створення унікальних сторінок з фільтрів, пошуку: ЧПУ, мета-теги, хлібні крихти.

SEO-Шаман. Створення унікальних сторінок з фільтрів, пошуку: ЧПУ, мета-теги, хлібні крихти. (profistudio.seo) - рішення для Бітрікс

SEO-Шаман. Створення унікальних сторінок з фільтрів, пошуку: ЧПУ, мета-теги, хлібні крихти.

"SEO-Шаман - инновационный модуль для Битрикс маркетплейс, позволяющий создавать уникальные страницы по фильтрам, поиску с оптимизацией ЧПУ, мета-тегами и хлебными крошками. Повысьте видимость вашего сайта и улучшите его поисковые показатели с помощью SEO-Шамана!"
0
2 000 грн.
SEO-Шаман. Створення унікальних сторінок з фільтрів, пошуку: ЧПУ, мета-теги, хлібні крихти. (profistudio.seo) - рішення на Бітрікс

ЦІНА [/ B]: 4900 руб.

Модуль SEO-Шаман - це рішення (плагін, програма) щодо збільшення трафіку (підвищення відвідуваності) інтернет-магазинів, інтерактивних каталогів та багатьох інших сайтів, в яких проводиться повноцінна пошукова оптимізація. Збільшення трафіку на сайт досягається за рахунок опрацьованих посадкових seo-сторінок фільтра або пошуку. Цей інструмент є основним у будь-якого кваліфікованого seo-фахівця та інтернет-маркетолога, який працює з 1С Бітрікс. Модуль дозволяє максимально «кастомізувати» сторінки та зробити їх відмінними від звичних сторінок розділів каталогу. Досягається це за рахунок додавання власних властивостей і виведення їх значень за допомогою компонента в будь-якому місці шаблону. Таким чином, звичайну сторінку результатів фільтра або пошуку можна зробити посадковою, максимально привабливою та з високим відсотком конверсії.
[P]

МОЖЛИВОСТІ
  1. В 2 кліка зробити унікальною будь-яку сторінку результатів фільтра або пошуку.
  2. Імпорт та експорт сторінок із SEO-налаштуваннями в (*.CSV).
  3. Додати будь-яку власну властивість і вивести її значення в будь-якому місці шаблону за допомогою компонента.
  4. Налаштувати індексацію (дозволити або заборонити) за допомогою правила meta “robots”.
  5. Встановити довільний ЧПУ замість довгого URL з набором параметрів фільтра або пошуку.
  6. Додати посадкову сторінку до карти сайту (sitemap.XML).
  7. Задати унікальні мета-теги: title, description, keywords.
  8. Встановити необхідний заголовок на сторінці H1, а також створити будь-які інші властивості користувача з даними (зображення, текст) і вивести їх на сторінці.
  9. Змінити повністю або додати назву сторінки в «хлібні крихти» (ланцюжок навігації).
  10. Вказати головну (канонічну) сторінку за допомогою мета-тегу canonical.
  11. При зміні URL-адреси встановити 301-редирект на вихідній сторінці.
  12. Встановити правила ігнорування будь-яких get-параметрів, що входять до складу вихідного URL (наприклад, utm-мітки, які використовуються для систем аналітики під час ведення контекстної або таргетованої реклами).
  13. Автоматичне заповнення полів для нової сео-сторінки значеннями з останньої збереженої сторінки.
  14. Копіювання існуючих сторінок.
  15. Виведення блоку посилань на seo-сторінки (наприклад, над товарами) за допомогою модуля «Швидкі SEO посилання» .
  16. Використання події OnBeforeSetPageProperties(&$arFields, $arParams);
    Викликається перед встановленням модулем метаданих та інших властивостей SEO-сторінки. Може бути використано для скасування установки властивостей або модифікації даних перед встановленням властивостей SEO-сторінки.
  17. Використання події OnAfterSetPageProperties($arFields, $arParams);
    Викликається після встановлення модулем метаданих та інших властивостей SEO-сторінки. Може бути використаний для будь-яких дій після встановлення модулем метаданих та інших властивостей SEO-сторінки.

АВТОМАТИЧНЕ СТВОРЕННЯ SEO НАЛАШТУВАННЯ РОЗУМНОГО ФІЛЬТРУ

Модуль "СЕО Шаман" дозволяє працювати з окремою сторінкою вручну. Щоб автоматизувати процес роботи з безліччю сторінок розумного фільтра, існує розширений модуль "/URL]".

Крім того, частину автоматизації можна "перекласти на плечі" Excel. Для цього у функціоналі модуля передбачено імпорт та експорт seo-налаштувань у файл з розширенням CSV.

ПРИЗНАЧЕННЯ І ПРИНЦИП РОБОТИ

Основа пошукової оптимізації будь-якого веб-ресурсу - це дати найбільш точну та повноцінну відповідь на запит користувача. Зокрема, це підготувати посадкову сторінку, зробивши її максимально релевантною запиту користувача (найповніше задовольняє потреби). Якщо сторінка дає найбільш повну відповідь на запит користувача, то її позиція в пошуковій видачі піднімається вгору, і, як наслідок, підвищується відвідуваність сайту.

Наприклад, у вас є свій інтернет-магазин, в якому присутні різні товарні категорії. Припустимо, що ваш інтернет-магазин продає жіночий одяг та має відповідний каталог. Є товарна категорія – сукні. І на цій сторінці з сукнями є фільтри за властивостями: розмір, колір, фасон і таке інше.
[P]У кожного проекту є своє семантичне ядро (база або список пошукових запитів та ключів), за яким просувається проект. Серед вашого асортименту є сукні різних розмірів. Користувачі намагаються знайти, наприклад, сукні 42 розміри через пошукову систему (Яндекс, Google і т.д.). І пошукова система, у свою чергу, підбирає у видачі саме ті сторінки сайтів, які максимально точно та повноцінно дадуть відповідь на запит користувача.

І навіть якщо випадково ваша сторінка з категорією «Плаття» опиниться у видачі, користувач, перейшовши на неї, побачить абсолютно всі сукні різних розмірів. І в більшості випадків йому доведеться довго шукати сукні саме 42 розміри на вашій сторінці. Йому було б дуже зручно побачити лише ті сукні, які йому потрібні. Найчастіше користувачі навіть не вдаються до використання фільтра всередині сайту (щоб відсіяти непотрібні товари). Вони просто йдуть на інший сайт. Деякі користувачі можуть не побачити або не зрозуміти: як користуватися вашими фільтрами за властивостями. А пошукова система це врахує: що користувач не знайшов на вашому сайті того, що шукав і знову повернувся у видачу. Наступного разу позицію вашого сайту зменшать, т.к. він менш релевантний запиту.
[P]Одна з головних завдань seo-оптимізатора полягає в тому, щоб виділити потрібні групи запитів із семантичного ядра і підготувати під них максимально релевантні сторінки.

Можливі рішення
  • Підкатегорії

У нашому прикладі seo-фахівець міг би створити всередині категорії «Плаття» додаткову дочірню категорію «Плаття 42 розміри» та подібні. [/ P] Мінуси рішення: [/ I]

  1. Перетин товарів усередині категорій та як наслідок «дублі» (що негативно впливає на seo-просування).
  2. Складна ієрархія каталогу, т.к. запитів може бути багато і різного характеру. Наприклад, «сукні великих розмірів» та подібні.
  • [B]SEO-шаман
[P]

Саме в таких випадках незамінний «SEO-Шаман», який має бути встановлений у будь-якого проекту, де потрібна повноцінна пошукова оптимізація.

Маючи фільтри з відповідними властивостями, за якими можна вивести потрібні товари, можна грамотно і не навантажуючи проект створити унікальні посадкові сторінки, які точно дадуть відповідь на запит користувача. А також надати їм відмінний вигляд від сторінок розділів каталогу, використовуючи власні властивості і виведення їх значень за допомогою компонента.

Чому SEO-шаман? [/ B] [/ P]
[P]

  • Унікальність сторінок

Пошукові системи вміють розпізнавати сторінки із застосуванням фільтра, але без використання "seo-шамана" такі сторінки не мають унікальних мета-даних (мета тегів title, description, keywords, canonical і т.д.), заголовків, детального опису. Без цих даних пошуковий механізм важко визначити, що конкретно відображає дана сторінка. Все, що її відрізняє від сторінки категорії, на якій застосований фільтр, це довга і незрозуміла URL-адреса з набором параметрів і добірка товарів за фільтром.

«SEO-шаман» дозволяє зробити будь-яку сторінку, сформовану за допомогою фільтра, унікальною. Саме рахунок унікальних посадкових сторінок збільшується трафік сайту.

  • Посадкові сторінки за результатами пошуку

"SEO-шаман" вміє робити унікальними сторінки також і по пошуку на сайті. Наприклад, унікальну посадкову сторінку з наборів товарів, в імені яких зустрічається слово «для дітей».
[P]

  • Будь-які дані

«SEO-шаман» дозволяє виводити на сформованих посадкових сторінках різні дані. Ви можете додати свої власні властивості різного типу: додатковий текст, зображення, відео та інше.

Якісна робота із застосуванням модуля «SEO-Шаман» може багаторазово збільшити трафік інтернет-магазинів, інтерактивних каталогів та вітрин.

ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ

Приклад базового налаштування та використання модуля «SEO-Шаман» буде проводитися на робочому інтернет-магазині під управлінням 1С:Бітрікс (редакція «Малий бізнес») з використанням готового рішення «Аспро: Next».

1. Після того, як модуль "SEO-Шаман" буде встановлений, необхідно провести його налаштування. Для цього в адміністративній частині сайту, необхідно перейти на вкладку «Налаштування», у списку елементів розгорнути пункт «Налаштування продукту», потім «Налаштування модулів» і в списку, що відкрився, вибрати «SEO-Шаман» (див. рис.1). P]
[P]

Мал. 1 «Налаштування модуля seo шаман»

2. [B]Перша вкладка налаштування – це ігнорування параметрів адреси. За замовчуванням вказано деякі параметри. Ви можете додати свої (наприклад, параметри utm-міток) або видалити зайві за потреби.

Якщо в початковій адресі сторінки, що обробляється, є параметри з поля "Ігнорувати параметри в адресі", зазначені в налаштуваннях модуля, то такі параметри видаляються при збереженні. Якщо відкрити сторінку з такими параметрами, сторінка визначатиметься як сторінка без цих параметрів. Наприклад, якщо вказати в налаштуваннях модуля в полі "Ігнорувати параметри на адресу" параметр "PAGEN_1" і створити SEO-сторінку, наприклад /catalog/test1/, то при відкритті сторінки за адресами, наприклад, такими як:
/catalog/test1/
/catalog/test1/?PAGEN_1=1
/catalog/test1/?PAGEN_1=2
ця сторінка буде визначатися як створена SEO-сторінка з адресою /catalog/test1/. Таке налаштування може бути корисним для сторінок з посторінковою навігацією.

Для роботи з новими адресами сторінок слід створити необхідні налаштування. Для цього необхідно вказати адресу сторінки з помилкою 404 і натиснути кнопку «Створити». Після цього нижче відобразяться автоматично створені налаштування.

[I]Друга вкладка настройки
– генерація карти сайту. Тут ви можете вказати необхідність створення карти та задати ім'я кінцевого файлу XML (див. рис. 2). До структури головного файлу sitemap буде дописано рядок з назвою карти «sitemap_profiseo.xml». У ній зберігаються посилання на всі сторінки, до яких застосовувалися параметри модуля.

[IMG WIDTH=694 HEIGHT=479]https://profi-studio.ru/uploads/Image/seo_shaman/seo_shaman_2. jpg[/img]

[/ I] Рис. 2 "Налаштування модуля seo шаман - генерація карти сайту (sitemap.xml)" [/ I]
[I]
[I]Третя вкладка настройки
задає шлях побудови канонічної адреси (див. рис. 3).



[/ I]
Рис. 3 «Налаштування модуля seo шаман – канонічна адреса»


[I]Четверта вкладка настройки
дозволяє розподілити права на роботу з модулем за групами користувачів (див. рис. 4).




Мал. 4 «Налаштування модуля seo шаман – права доступу»

Після того як здійснено налаштування, можна приступити до використання модуля. Швидше та зручніше працювати в публічній частині сайту. Але ці операції що будуть виконані далі, можна повторити і в адміністративній частині, що буде показано пізніше.

3. Допустимо, сео-фахівець приступив до роботи по групі товарів «Трикотажна пряжа - Однотонна» (див. рис. 5).


Ріс. 5 «Товарна категорія без застосування фільтра»

Складено групу запитів на однотонну трикотажну пряжу з червоним кольором, для якої потрібно створити унікальну посадкову сторінку, релевантну підібраним пошуковим запитам. У фільтрі кольору є властивість «червоний». Вибравши відповідну властивість і натиснувши кнопку застосування фільтра, ми отримуємо сторінку, адреса якої складається з параметрів фільтра. Як видно (див. рис.6):
[P]

  • Відсутнє ЧПУ
  • Заголовки та мета-дані дублюють категорію, в якій був використаний фільтр.
[IMG WIDTH=1374 HEIGHT=810]https://profi-studio.ru/uploads /Image/seo_shaman/seo_shaman_6.jpg[/img]

Мал. 6 «Товарна категорія із застосуванням фільтра»


4. Щоб зробити цю сторінку посадковою з унікальними даними, необхідно у верхній панелі натиснути кнопку управління
сторінкою модуля "SEO-Шаман". Коли на кнопці видно індикатор червоного кольору, це означає, що до цієї сторінки параметри модуля не застосовувалися. Коли зелений індикатор – сторінка вже має надбудову (див. мал. 7).



Мал. 7 «Модальне вікно модуля з налаштуваннями seo-сторінки»

5. У модальному вікні, сео-фахівець вказує:
  • активність застосовуваних налаштувань для цієї сторінки
  • індекс сортування
  • назва (для швидкого пошуку цієї сторінки в адміністративній частині сайту)
  • нову адресу сторінки замість поточної, зберігаючи адресу відносною.
  • необхідність виконувати переадресацію за 301 кодом з поточної адреси на новий заданий
  • необхідність закриття даної сторінки від індексації за допомогою мета-тегу «robots»
  • встановлення канонічної адреси на нову задану, шляхом додавання тега
  • необхідність включення нової адреси сторінки в карту сайту
  • значення мета-тегів title, description, keywords та заголовка H1 для даної сторінки
  • заголовок у ланцюжку навігації (хлібних крихтах): не змінювати (залишити як є), змінити (поточний заголовок) і додати (доповнити ланцюжок зазначеним заголовком).
Кроме всього, до кожної сторінки можна додати детальний текст або значення будь-яких властивостей користувача, які можна
додати на вкладці «Додаткові поля». Щоб вивести детальний текст або значення властивостей, необхідно в шаблоні або сторінці розмістити компонент модуля.

Зробити це можна за допомогою візуального редактора, вибравши в панелі сніпетів компонент SEO-машан: виведення властивостей сторінки і налаштувавши параметри, або за допомогою коду:
[CODE] IncludeComponent(
"profistudio:seo.page",
".default",
array(
"COMPONENT_TEMPLATE" => ".default",
"FIELDS" => array(
0 => "DETAIL_TEXT",
),
"CACHE_TYPE" => "A",
"CACHE_TIME" => "36000000"
),
false
);?>
[/CODE]Листинг 1 «Приклад коду для виведення детального тексту сторінки»

При більш складному висновку значень властивостей користувача, рекомендується залучити кваліфікованого розробника
або звернеться за допомогою до наших спеціалістів з технічної підтримки.

Щоб змінити виведення значень властивостей, потрібно використовувати масив $arResult, який містить дані з полів та властивостей SEO-сторінки.

Інформація для розробників:

[CODE]global $profi_seo_page_id; // Глобальна змінна містить ID SEO-сторінки
Global $profi_seo_page_url; // Глобальна змінна, містить стару адресу SEO-сторінки
Global $profi_seo_page_url_new; // Глобальна змінна, містить нову адресу SEO-сторінки
[/CODE]Перевірка: чи є поточна URL-адреса seo-сторінкою[CODE] Global $profi_seo_page_id;
if(!empty($profi_seo_page_id))
echo("Це SEO-сторінка. ID=" .$profi_seo_page_id);
?>
[/CODE]Для зручності, деякі інструкції по роботі з модулем виведені на вкладці «Допомога» вікна керування seo-сторінкою.

6. Після того, як всі дані у вікні налаштувань сторінки заповнені, можна натиснути кнопку «Зберегти» і зміни набудуть чинності. Індикатор керування модуля «SEO-шаман» стане зеленим (див. мал. 8).



Мал. 8 «SEO-сторінки із застосованими налаштуваннями»


7. При необхідності можна швидко видалити задані налаштування шляхом натискання на кнопку модуля «SEO-Шаман» - «Управління мета-тегами» та у меню, вибрати пункт «Видалити мета-теги».

Описані раніше операції можна виконати в адміністративній частині сайту, використовуючи вкладку «Контент», потім пункт «SEO-Шаман» та у списку сторінок вибрати поточний робочий сайт (див. рис. 9).



Мал. 9 «Список seo-сторінок з можливістю редагування»


У поданій таблиці вказані всі сторінки з назвами та налаштуваннями, які були до них застосовані. При спробі створити або змінити будь-яку сео-сторінку, відкриється аналогічне вікно з полями та налаштуваннями як на рис. 7.

8. З безліччю сторінок набагато зручніше працювати в Excel (або будь-якому іншому аналогічному табличному процесорі). Це можливо завдяки функціоналу імпорту/експорту сео-сторінок через файл із розширенням *.csv.

Щоб експортувати наявні станиці, в адміністративній частині, необхідно перейти наступним шляхом "Контент - SEO-Шаман - Експорт - Сайт" (див. рис. 10).
[P]

Мал. 10 «Сторінка експорту - SEO Шаман»

На сторінці, що відкрилася, необхідно відзначити поля для вивантаження (за замовчуванням відзначені всі). Поле "Ігнорувати параметри" буде підставляти значення за промовчанням - 1 (параметри з налаштувань модуля), якщо вказаний параметр відсутній.

Кнопка "Вибрати файл" дозволяє встановити ім'я та положення файлу з даними експорту (рис. 11).

Мал. 11 «Вікно файлу даних, що експортуються»

Після експорту з'явиться посилання для завантаження файлу.

Аналогічним чином здійснюється імпорт файлу з даними (див. мал. 12). Зверніть увагу, що як роздільник використовується символ крапка з комою (;). Це не завадить, якщо десь у даних у вас також використовується цей символ.
[P]Модуль перевіряє у файлі імпорту поле "Адреса SEO-сторінки". Якщо виявлено збіг, сео-сторінка оновиться. Інакше вона буде додана як нова сео-сторінка.


Мал. 12 «Сторінка імпорту - SEO-Шаман»

Попередньо, перед процедурою імпорту, буде відображено таблицю з даними, що знаходяться у файлі. Вона покаже структуру даних, за якою відбуватиметься зчитування з файлу і запис до бази данных.

ДО РЕЧІ!

[P]Рекомендуємо вам (досвідченим фахівцям з просування сайтів) ознайомитися з нашим модулем з моніторингу та пошуку битих посилань (працює на основі хітів сторінками з 404 помилкою) «Xenu». Зроблений він добротно і не вимагає якихось спеціальних налаштувань для роботи: поставив та забув (plug&play). З ним у вас завжди буде актуальна інформація з побитих посилань, їх джерел, дати хітів та можливістю задати редиректи.

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет