Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0»

Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0» (krayt.stroi2) - рішення для Бітрікс

Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0»

Мощный модуль "Stroy-market 2.0" - отраслевой интернет-магазин, специализированный на продаже строительных материалов и инструментов. Повысьте эффективность своего бизнеса с интеграцией функций управления заказами, каталогом товаров и автоматическим импортом данных.
0
16 200 грн.
Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0» (krayt.stroi2) - рішення на Бітрікс



Онлайн-демо для партнерів 1С-Бітрікс


За допомогою галузевого рішення "Stroy-market 2.0." ви зможете запустити інтернет-магазин будівельних матеріалів, інструментів,
обладнання, будівельної техніки, садової техніки, кріплення та фурнітури, цегли, покрівлі та водостоків, лакофарбових матеріалів,
сходів та драбин, витратних матеріалів, електроінструментів, електро- та бензопил, зварювальних апаратів, генераторів,
бетономішалок, верстатів, садових інструментів, газонокосарок, гриля, барбекю та мангалів, робочого одягу та взуття.

Хочете запустити перевірений інтернет-магазин?

[/URL ] [URL=https://krayt.shop/templates/krayt.stroi2/?utm_source=marketplace#opendemo]



або зателефонуйте 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)

У сучасному e-commerce, адаптивність – основна та обов'язкова вимога до сайту.
Незалежно від того, з якого пристрою користувач відкриє цей інтернет-магазин
— з комп'ютера, планшета чи смартфона — він виглядатиме однаково добре.
Що, безумовно, робить такий магазин максимально зручним та значно підвищує рівень конверсії.



БЛОК «РЕКОМЕНДОВАНІ ТОВАРИ»

Використовуючи технологію персоналізації «BigData»,
виводяться ті товари, які з більшим ступенем ймовірності мають бути цікавими для відвідувача інтернет-магазину.
Таким чином, блок підлаштовується індивідуально під кожного відвідувача, залежно від відомих про нього даних, що значно підвищує конверсію[/U].

БЛОК «СТРУКТУРА КАТАЛОГУ»

Наприкінці головної сторінки додано структуру каталогу ддля зручнішого пошуку необхідної товарної категорії,
а також для кращої індексації пошуковими роботами, що, безперечно, покращить просування.


На сторінках каталогу розміщено список вкладених категорій.
Категорії каталогу можна розширювати безмежно. Це особливо зручно для магазинів з великою номенклатурою товарів [/ U].

Кожна категорія має зображення, що відображає її вміст, а також три найпопулярніші товари даної категорії.
Це було зроблено для наочного та зручного пошуку необхідної товарної категорії.



Кожен [U]користувач натисканням однієї кнопки змінить зовнішній вигляд виведення товарів на більш зручний:

При виведенні товарів плиткою наголос робиться на фотографію, що більше підходить візуалам.

При виведенні товарів таблицею інформація структурується поколоночно, що дозволяє швидко знайти товар за параметрами, що цікавлять.



СОРТУВАННЯ

Порядок відображення товарів каталогу л легко настроюється за допомогою панелі сортування.

ФІЛЬТР

Фільтр параметрів і характеристик, що гнучко настроюється , допоможе в швидкому пошуку потрібного товару [/ U].
Модальне вікно з кількістю знайдених товарів спливає біля зміненого блоку параметрів і дозволяє вивести відфільтровані товари на екран.


ГРУППУВАННЯ ПО БРЕНДАМ

Користувачам [U]дуже зручно, коли у мультибрендових товарних групах, після фільтру та сортування, товари згруповані за брендами .
Таким чином, порівняння і вибір відбувається не тільки між товарами, що залишилися,
а й між виробниками з товарами, які відповідають критеріям користувача.


Залишилися питання?

[/URL ] [URL=https://krayt.shop/templates/krayt.stroi2/?utm_source=marketplace#opendemo]



або зателефонуйте 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)


На першому екрані розташовано:

ІНФОРМАЦІЙНІ БЛОКИ

Не у кожного власника інтернет-магазину є необхідність підключати автоматизовані способи доставки та оплати,
або автоматизувати процес розрахунку доставки та допродажу додаткових послуг.


У той же час важливо, щоб користувач, не йдучи з картки товару міготримати інформацію про способи доставки, оплати ,
та додаткові послуги інтернет-магазинів.


Для вирішення цього завдання створено кілька інформаційних блоків [/ U], розташованих на першому екрані картки товару.



ТОРГОВІ ПРОПОЗИЦІЇ

У рішення реалізовано функціонал торгових пропозицій, який дозволяє в рамках однієї картки
[U]об'єднати товари, що відрізняються однією або декількома характеристиками (наприклад, кольором/розміром),
та задати для кожного з них свої фотографії, ціну, кількість на складі.

Навіть якщо одна із пропозицій буде відсутня в наявності, користувач зможе зробити вибір на користь іншої.


ОГЛЯД

У вкладці «Огляд» зібрано коротку інформацію з усіх перелічених нижче розділів:

«Опис» з можливістю візуального редагування, додавання зображень та відео,

«Технічні характеристики» з угрупованням характеристидо, що вкрай важливо і зручно за їх великої кількості,

«Відгуки» [/ U] вказівкою переваг і недоліків товарів [U] та [/ U] [U] «[/ U] [U] оцінки» [/ U] покупців за заданими критеріями. P]



БЛОКИ «СХОЖІ І РЕКОМЕНДУЄМО ТОВАРИ»
[P]

Наприкінці картки товару користувач побачить товари, які будуть підібрані за схожістю
([U]ви зможете самостійно вказати один або кілька параметрів, за якими будуть підбиратися товари
)
та за релевантністю з використанням технології персоналізації «BigData» .

Хочете запустити успішний інтернет-магазин?





або зателефонуйте[B] 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)


Порівнюйте товари між собою, щоб більше не сумніватися у правильності та об'єктивності свого вибору.
Ми реалізували можливість порівняння товарів у рамках однієї категорії, адже безглуздо порівнювати праску з телевізором.


Ми пропрацювали статичні (наприклад, про нас, доставка, оплата), та інформаційні (наприклад, статті. акції. контакти) сторінки
додавши спеціальні стилі для їхнього оформлення: заголовки, список, цитати.
Багато хто це нехтує, але це сторінки, на які дуже часто заходять користувачі.


КОШИК І ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Зручний, стилізований та сучасний кошик та процедура оформлення замовлення.

На даних етапах покупець зможе: ознайомитися з товарами в кошику, отримати знижку за наявності «купона на знижку» або участі в акції «при покупці більше N суми», вибрати тип платника (фізична та юридична особа), вибрати спосіб доставки та оплати [/ U] (гнучка настройка дозволяє запропонувати вашим покупцям широкий спектр способів доставки та оплати своїх покупок), вказати інформацію про себе. [/ P] [/ CENTER]

[P]


Для когось це просто цифри, але для власника інтернет-магазину [U] це найважливіша сторінка,
яка має бути створена, а й мати приємне оформление.

Тепер готові вибрати "Stroy-market 2.0" для свого інтернет-магазину?

[/URL ] [URL=https://krayt.shop/templates/krayt.stroi2/?utm_source=marketplace#opendemo]



або зателефонуйте[B] 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)


[CENTER ]

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет