Галузевий інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів «Крайт: Одяг.Mall»

Галузевий інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів «Крайт: Одяг.Mall» (krayt.mall) - рішення для Бітрікс

Галузевий інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів «Крайт: Одяг.Mall»

Интернет-магазин "Крайт: Одежда.Mall" - отраслевое решение для успешных предпринимателей в сфере моды. Покупатели смогут насладиться широким выбором стильной одежды, обуви и аксессуаров, а продавцы получат удобную платформу для эффективной продажи своих товаров. Присоединяйтесь к модному моллу сегодня!
0
16 200 грн.
Галузевий інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів «Крайт: Одяг.Mall» (krayt.mall) - рішення на Бітрікс

[ /CENTER]




Онлайн-демо для партнерів 1С-Бітрікс


За допомогою галузевого рішення «Крайт: Одяг.Mall» ви зможете запустити інтернет-магазин жіночого, чоловічого та дитячого одягу та взуття,
прикрас, сумок, верхнього одягу, суконь, весільних суконь, костюмів, сорочок, джинс, футболок, спортивного одягу, нижньої білизни,
домашнього одягу, рюкзаків, валіз, біжутерії, годинників та аксесуарів.

Хочете запустити успішний інтернет-магазин?

[/URL ] [URL=https://krayt.shop/templates/krayt.mall/?utm_source=marketplace#opendemo]



або зателефонуйте[B] 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)



Близько 70% відвідувачів інтернет-магазинів використовують мобільні пристрої, тому хороший сайт має коректно відображатися на повнорозмірних моніторах, ноутбуках, планшетах і екранах смартфонів.

Рішення "Крайт: Одяг. Mall" використовує адаптивне масштабування, [/ B] що безумовно робить його максимально привабливим і значно підвищує рівень конверсії.



Зрозуміло, що перше враження, яке формується у потенційного покупця на основі візуальної складової сайту - найважливіше, адже саме воно закладає мотиваційні стимули продовжувати відвідування сайту та здійснювати на ньому покупки.

[B] Максимально зручний, сучасний і стильний дизайн, [/ B] який не перемикає акцент з товарних позицій на себе, а навпаки підкреслює сам продукт і тим самим позитивно впливає на лояльність покупців.
[P]

[B]За рахунок великих зображень модельного ряду та яскравих акцентів,дизайн сайту формує нове емоційне сприйняття інтернет-магазину, як живого, сучасного та активно реагує на потреби користувачів.



З огляду на особливості поведінки покупців при пошуку товарів, була використана класична структура каталогу.

Щоб догодити всім типажам користувачів, була передбачена навігація, як через горизонтальне меню, так і через вертикальне, що випадає, що помітно спрощує орієнтування покупця серед розділів, прискорює пошук необхідного товару і збільшує лояльність до магазину.



Майже половина покупок в інтернет-магазинах відбувається під час акцій та розпродажів. З цієї причини в каталозі розташовується розділ «Розпродаж», що збирає всі товари зі знижками.
[P]



Усередині каталогу покупця чекає розширений розумний фільтр, який допоможе підібрати товар за безліччю характеристик (наприклад, потрібний ціновий діапазон, колір або розмір).
[P]



Хороший інтернет-магазин зобов'язаний цінувати час своїх покупців, тому дуже важлива наявність «Швидкого перегляду».

Відвідувач, не переходячи на нову сторінку, зможе отримати необхідну інформацію про товар, вибрати відповідну торгову пропозицію і навіть здійснити покупку в один клік. Доведено, що функціонал «Швидкого перегляду» в рази підвищує рівень конверсії!



Дизайн і структура картки товару максимально інформативні та одночасно прості для покупця.

Зайшовши на сторінку, відвідувач отримає вичерпну інформацію про товар, а також переконається, що саме в цьому інтернет-магазині вигідно здійснити покупку.

- Лейбли "Хіт", "Новинка", "Акція" виділяють товар.
[P]

- Блок «Поділитися», можливість застосування різних програм лояльності, які неминуче підвищують продаж.

-«Замовити в 1 клік» та «Додати в кошик» органічно інтегровані в тіло картки та фокусують увагу на собі.

- Опис та характеристики дозволяють розкрити всі переваги товару



Коли один товар має різні модифікації (наприклад, колір, розмір та інше), дуже важливо вести угруповання в рамках однієї картки, а не засмічувати каталог безліччю ідентичних товарів.

Торгові пропозиції дозволяють динамічно підвантажувати інформацію про наявність та вартість, залежно від обраної комбінації (наприклад, кольору та розміру).

Залишились питання?

[/URL ] [URL=https://krayt.shop/templates/krayt.mall/?utm_source=marketplace#opendemo]



або зателефонуйте[B] 8 (800) 555-13-01[ /B] (безкоштовно)



ВАЖЛИВО! *Для роботи даного функціоналу необхідне додаткове придбання модуля http://marketplace.1c-bitrix.ru/solutions/bxmaker.geoip/

Більше 50% покупців готові робити покупки в інтернет-магазинах з інших міст. Геолокація – невід'ємний функціонал реалізації продажу по всій Росії.

Модуль «Геолокації» дозволяє:

1. Автоматично визначати розташування користувача, але при необхідності його можна легко змінити у спливаючому вікні або в шапці сайту;
[P]2. Виводити різну інформацію для різних міст (наприклад, номер телефону);
[P]3. Розраховувати доставку, терміни та вартість у місто покупця для конкретного товару.
[P]



ВАЖЛИВО! *Для роботи даного функціоналу необхідне додаткове придбання модуля http://marketplace.1c-bitrix.ru/solutions/bxmaker.geoip/

Для наочності та зручності покупців способи, вартість та строки доставки доступні у картці товару в безпосередній близькості з ціною та безпосередньо залежать від розташування відвідувача.

Завдяки цій інформації, покупець зможе спланувати подальшу покупку, що в рази покращує показник лояльності до магазину, адже йому вже не потрібно шукати цю інформацію на окремих сторінках сайту.



Блок допродажу «Аксесуари до товару» ефективно збільшує середній чекмагазину.
[P]

Блок «Схожі товари» дозволяє легко знайти альтернативу поточному товару в тій же категорії, а для магазину - це можливість мінімізувати ризик відходу користувача зі сторінки без здійснення цільових дій, що значно підвищує рівень конверсії.
[P]



Список доданих у кошик товарів завжди під рукою у покупця на всіх сторінках сайту. У згорнутому стані відображається кількість товарів у кошику. Перерахунок підсумкової суми замовлення настає миттєво без перезавантаження сторінки і за будь-яких маніпуляцій з товарами.



Для оформлення замовлення на сайті реєстрація не потрібна, достатньо заповнити просту форму, яка автоматично створить обліковий запис, не перешкоджаючи купівлі.

Можливий вибір типу платника для оформлення замовлення, як фізичної, так юридичної особи.

Гнучке налаштування доставки та оплати дозволяє запропонувати покупцям широкий спектр способів доставки та оплати своїх покупок.



Для зручності постійних покупців можливість входу, відновлення пароля та реєстрації розташована на одній сторінці.

Після потрапляння в особистий кабінет покупець побачить всю необхідну інформацію про замовлення в дизайні магазину.



Нами були додані фірмові елементи в статичні сторінки, щоб надати інформації на них зручне і красиве уявлення.
[P]


  • Пошук та сортування товарів.

  • [P]Можливість додавання знижок: звичайних, кількісних та на загальну вартість замовлення.

  • Підтримка промокодів.

  • Сторінка «Доставки та оплати» із зручним розрахунком залежно від міста.
  • Новини.



Також ми не забули про сторінку "404 помилки", яка органічно вписується в тематику сайту.
[P]



Підтримка технології композиту - швидкість роботи сайту порадує відвідувачів та пошукові системи.





Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет