Market: Інтернет-магазин (10+ тематик)

Market: Інтернет-магазин (10+ тематик) (innet.market) - рішення для Бітрікс

Market: Інтернет-магазин (10+ тематик)

"Market: Интернет-магазин (10+ тематик)" - готовый модуль для Битрикс маркетплейс, подходящий для создания и управления интернет-магазинами в различных отраслях. Большой выбор тематик и простота настройки делают его идеальным решением для успешного онлайн-бизнеса.
0
8 200 грн.
Market: Інтернет-магазин (10+ тематик) (innet.market) - рішення на Бітрікс

INNET: Інтернет Market – це професійне рішення для створення інтернет-магазину з функціоналом корпоративного сайту.







Переваги рішення (для всіх редакцій 1С-Бітрікс): [/ B]
1. Адаптивний дизайн під комп'ютери, мобільні пристрої та планшети
2. Відповідність сучасним стандартам розробки сайтів
3. Підтримка багатосайтовості
4. Продумана структура проекту
5. Різні налаштування дизайну
6. Висока швидкість роботи
7. Підтримка SEO можливостей 1С-Бітрікс – автоматична генерація мета-тегів (title, description) тощо.
8. Базова SEO оптимізація сайту
9. Підтримка технології "Композитний сайт" для прискорення сайту
10. Конструктор форм
11. Інтеграція з сервісами Яндекс.Метрика та Google.Analitics
12. Готові розділи сайту
13. Підтримка 152-ФЗ щодо персональних даних
14. Підтримка PHP7 та D7
15. Google captcha
[B] ПОВНИЙ НАБІР ПРОФЕСІЙНИХ ФУНКЦІЙ

Інтернет-магазин має максимум необхідних функцій, включаючи новітні розробки «Бітрікса»

МОБІЛЬНА АДАПТАЦІЯ
Більшість сучасних покупців воліє робити замовлення зі смартфона або планшета та адаптована версія відображає сайт на будь-яких пристроях.

ЛЕГКО ВИКОРИСТОВУВАТИ
Завдяки максимально простому інтерфейсу та адмін. панелі сайтом легко керувати та робити на ньому покупки

НАСТРОЄНИЙ НА ПРОДАЖІ
Інтеграція з CRM, 1С, Яндекс.Маркет, Яндекс.Метрика та багато іншого для підвищення продажів

ВИСОКА ШВИДКІСТЬ РОБОТИ
Висока швидкість роботи дозволяє покращити позиції сайту в пошукових системах та підняти його конверсію, збільшивши ефективність роботи

ШИРОКІ МОЖЛИВОСТІ SEO
Ефективно просуйте сайт у пошукових системах за допомогою широкого функціоналу SEO-модуля

ОДНА ЛІЦЕНЗІЯ ДЛЯ ВСІХ САЙТІВ
Створюйте будь-яку кількість сайтів та інтернет-магазинів на одній ліцензії


Дизайн та оформлення сайту
Дизайн сайту, колір та відображення блоків Ви зможете легко змінити за кілька кліків миші в налаштуваннях модуля
  • Продумані колірні схеми дизайну з можливістю вказівки свого фірмового кольору
  • Можливість вибрати відображені блоки на головній сторінці
  • Декілька варіантів шапки сайту
  • Кілька видів відображення елементів у розділах (плитка, список)
  • Кілька варіантів відображення послуг (плитка, список)
  • Зручне фіксоване меню у шапці сайту
Зв'яжіть сторінки між собою, підвищуйте конверсію та забудьте про дублювання контенту

Ви можете об'єднати між собою найбільш важливі розділи сайту – такі як товари та пов'язані з ними послуги, проекти, різні акції тощо. Таким чином, залучення користувачів буде збільшуватися, всі окремі елементи сайту будуть посилювати один одного. Отже, і конверсія сайту в цілому підвищиться.
Прикладами вдалого зв'язування розділів сайту між собою можна вважати об'єднання інформації про товари - і акції, що діють на них, або послуги - і пов'язані з ними проекти.


Ефективна система зворотного зв'язку з клієнтами

Мета створення комерційних сайтів – зв'язок між власником сайту та клієнтами. Власник викладає свої пропозиції, клієнти – роблять замовлення та заявки. Різні форми для зворотного зв'язку повинні бути на кожній сторінці і в кожному розділі сайту. Але чи це означає, що власник повинен кілька разів на день перевіряти всі розділи – чи не надійшла десь заявка?
Щоб ви могли максимально урізноманітнити зворотний зв'язок із клієнтом і при цьому не втрачали замовлення та заявки, ми розробили спеціальний конструктор лід-форм для вирішення будь-яких завдань. При цьому всі ліди надходять до єдиної бази даних, яка зберігає їх в одному місці, а повідомлення про надходження листа або заявки оперативно надходять на електронну пошту власника.
Головна сторінка – основний каталізатор, особа компанії, яка допомагає відвідувачам сайту прийняти рішення про покупку. А ще на неї через контекстну рекламу та пошук приходять відвідувачі.

Налаштуйте головну сторінку під завдання свого бізнесу та особисті уподобання. Додайте блоки, які потрібні більшості користувачів для того, щоб вибрати саме вашу компанію. Розкажіть про основні напрямки діяльності, товари, послуги, додайте карту та форми для збору даних.


Економте час на запуску сайту з готовими розділами та сторінками сайту

Рішення має всі необхідні контентні розділи та сторінки. Шаблони сторінок можна використовувати для будь-яких розділів.
1. Каталог товарів
2. Послуги
3. Проекти
4. Про компанію
5. Новини та Статті
6. Команда
7. Прайс-лист
8. Сертифікати та ліцензії
9. Партнери
10. Партнери на карті
11. Відгуки клієнтів
12. Вакансії
13. Питання-відповідь
14. Галерея (велика кількість варіантів оформлення)
15. Сторінка 404
16. Порядок роботи
17. Відгуки на головній сторінці
18. Результати роботи


Ви можете легко та швидко створити картку послуги з готового набору елементів, продуманого фахівцями. Це працює як конструктор з окремих деталей. Наприклад, ваша картка може виглядати так:
  • Невеликий опис та фото послуги
  • Приклади вже виконаних вами замовлень
  • Форма замовлення послуги
  • Інформація про акції, знижки та інші важливі для споживача новини
  • Приклади товарів з каталогу
Швидкий запуск сайту за 1 годину за допомогою «Майстра установки рішення»
Безкоштовна технічна підтримка - допомагаємо із запуском та налаштуванням рішення, оперативно відповідаємо на запитання та надаємо корисні консультації.


Підтримка технології "Композитний сайт" для максимального прискорення роботи сайту
Підтримка розумного фільтра з підтримкою фасетного індексу для миттєвого пошуку за каталогом
Швидкий морфологічний пошук за технологією Bitrix, Sphinx або Повнотекстовий пошук MySql


  • Проста реєстрація користувачів
  • Історія замовлень у кабінеті покупця з можливістю відстеження процесу виконання замовлення
  • Підписки на товари за їх відсутності

Традиційно про події на сайті користувачів повідомляють поштовими розсилками.
Відвідувачі сайту можуть самостійно підписатися на рубрики, що їх цікавлять. При цьому підписка на різні тематичні розсилки доступна як для зареєстрованих, так і для анонімних (незареєстрованих) користувачів сайту.
(Для редакцій Стандарт, Малий бізнес та Бізнес).


Каталог та картка товару
Завдяки універсальному каталогу товарів сайт можна адаптувати під будь-яку тематику та тип товарів, що дозволить ефективно організувати продаж.
Торгові пропозиції, особистий кабінет, Складський облік, BigData, Обмін даними з 1С, порівняння товарів, кілька типів цін та багато іншого.
• Підтримка торгових пропозицій: можливість задавати відмінності, що виділяють товар (колір, розмір, марка тощо). .д.).
• Декілька варіантів відображення товарів у списку
• Фільтр товарів за характеристиками допоможе користувачам знайти товар, який відповідає їхнім вимогам.
• Сортування товарів за замовчуванням, ціною, назвою чи рейтингом.
• Можливість оформлення замовлення на 1 клік. Покупець вказує лише ім'я та номер телефону, після чого менеджер уточнює деталі по телефону та допомагає оформити замовлення.
• Бренди для товарів.
• Живий пошук товарів за назвою, описом чи артикулом.
• Можливість порівняння товарів дозволяє вибирати відповідні товари.
• Складський облік. Інтернет-магазин на платформі "1С-Бітрікс: Управління сайтом" дозволяє вести складський кількісний облік. Для ведення складу та формування мінімального набору документів вам не потрібно набувати додаткових програм.
• Різні типи цін. Наприклад, оптова, роздрібна, ціна за ексклюзивну покупку тощо. (Для редакції Бізнес)
• Підписки на товари за їх відсутності. Покупці можуть підписуватись на прості товари, товари з пропозиціями, конкретні пропозиції чи комплекти. При надходженні товару до магазину покупцю відправиться лист про наявність товару у магазині.
• Інтеграція із сервісом онлайн оплати
• Інтеграція з Яндекс.Маркетом
• BigData. Сервіс підвищує якість управління, рівень продажів та конверсію в інтернет-магазині https://www.1c-bitrix.ru/ products/cms/features/bigdata.php
• Механізм знижок. Знижки можуть застосовуватися як до одного товару торгового каталогу, так і до всіх товарів каталогу або окремого розділу. Знижки для товарів діють і їх торгові пропозиції.
• Інформер наявності товару.
• Можливість використовувати онлайн-оплату замовлень.
• Можливість використання різних способів доставки: самовивіз, доставка кур'єром та ін.
• Обмін даними з 1С. обмін інформацією про товари (опис, фотографії, властивості); передача цін та залишків; обмін інформацією про замовлення.


Також передбачені: [/ B]
• Стікери для акцій та хітів продажу
• Великий банер у категоріях
• Фотогалерея
• Позначка про наявність
• Можливість поставити запитання на сторінці товару
• Вкладки для інформації про товар: опис, фотогалерея, характеристики, документи, FAQ
• Інформація про виробника
• Блок товарів для допродажу.



[B]Оформлення замовлення

Зручний кошик та система управління замовленнями
.
Режим автоматичної реєстрації покупців у процесі оформлення замовлення дозволяє спростити керування замовленнями та підтримку покупців через «Особистий кабінет» (тільки для редакцій Малий бізнес та Бізнес).

За допомогою кошика відвідувачі зможуть лише у кілька кліків оформити замовлення, а менеджери оперативно та максимально якісно обробити кожну заявку.
Робити це дуже зручно, особливо в тих випадках, коли в замовленнях є не одна, а більше позицій.
У менеджерів не буде такої необхідності уточнювати деталі замовлення телефоном чи поштою.

При оформленні замовлення у кожного клієнта буде можливість обрати найбільш зручний спосіб оплати та доставки.
Рішення підтримує поширені способи оплати - готівкою, банківським переказом або через систему інтернет-платежів, а також дозволяє вибирати відповідні способи доставки - самовивіз, кур'єром чи транспортною компанією.

В особистому кабінеті покупець зможе відстежити, як виконується його замовлення. Також у ньому зберігатиметься вся інформація про раніше виконані замовлення. І все це на редакції "Старт".
Ще одна перевага – автозаповнення основних полів під час оформлення замовлення. У формі зазначаються пошта, контактний телефон, ініціали, адреса доставки. Таким чином, сам процес стає набагато простішим і зручнішим.






Спеціальні умови для WEB-студій:Детальну інформацію про партнерську програму уточнюйте поштою info@innet-it.ru

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет