Зв`язок
Вітаю! Я, Віталій, Ваш особистий надійний програміст.
1С Підприємство 8.2-8.3, 1С-Бітрікс: Управління сайтом, Бітрікс24

Аспро: Next

Анонс модуля "Аспро: Next" - новое слово в создании интернет-магазинов на платформе Битрикс. Уникальный функционал, современный дизайн и высокая производительность для эффективного онлайн-бизнеса.
Бітрікс Аспро: Next
Аспро: Next (aspro.next) - Модуль Бітрікс

Аспро: Next – це універсальний інтернет-магазин для товарів будь-якої тематики з повноцінною мультирегіональністю та посадковими сторінками в каталозі, оглядах та пошуку. Створено з урахуванням особливих потреб проектів, які планують розвиватися та масштабуватись. Використовуйте безмежні можливості, щоб створити свій унікальний інтернет магазин на основі готового рішення!

Електронна пошта:
info@aspro.ru
Телефон для зв'язку:
8 (800) 500-47-11 (дзвінок безкоштовний)
Технічна підтримка:
https://aspro.ru/support/


Більше 300 корисних матеріалів!

[IMG WIDTH=800 HEIGHT=165]https://aspro.ru/upload/images/marketplace/next/main_features_title_01.png[/img]
  1. Ваш унікальний інтернет-магазин на готовому рішенні. Легко та швидко змінюйте зовнішній вигляд головної сторінки, каталогу, розділів та окремих елементів завдяки новим налаштуванням оформлення.

  2. Заряджений на високі продажі. Інтеграція з 1С, службами доставки, системами оплати, Яндекс.Метрикою, Google Analytics та набір інструментів для підвищення конверсії – все для того, щоб продажі стартували з першого дня запуску.

  3. Покращена адаптивність для ідеального відображення на будь-яких пристроях. Окремі налаштування для мобільної версії зі свайп-меню та варіантами відображення шапки сайту.

  4. [P]Розширені можливості для SEO-просування. кожного регіону. Вийти в топ буде легко!
  5. [P] [B] Інструменти для зростання та масштабування.
  6. [P][B]Зручність для розробників. Аспро: Next стане чудовою основою для розробки інтернет-магазину. Завдяки новій технологічній платформі та архітектурі ви зможете доопрацьовувати рішення без милиць та страху втратити зміни при черговому оновленні.
Вперше в рішеннях Аспро!
Мультирегіональність та конструктор посадкових сторінок
Функціонал, доступний на великих проектах та у вигляді індивідуальних доопрацювань, тепер є й у готовому рішенні.
  • Конструктор посадкових сторінок для SEO та реклами. Створюйте необмежену кількість лендингів без програміста! Підвищуйте ефективність реклами та отримуйте бонус у вигляді економії на SEO-просуванні.
  • [P]Просунута мультирегіональність для інтернет-магазинів з представництвами у кількох містах та регіонах. Ваші відвідувачі побачать не тільки актуальні контакти – залежно від їхнього розташування можуть змінюватися заголовки сторінок, розділів, ціни та залишки товарів! А завдяки автогенерації файлів robots.txt і sitemap.xml для регіональних піддоменів ручної роботи буде набагато менше.


Захистіть себе від штрафів Роскомнагляду! [/ B]

В Аспро: Next вирішено проблему відповідності інтернет-магазину 152-ФЗ. Опція «Я погоджуюсь на обробку персональних даних» є скрізь, де користувач залишає свої дані. Текст типової угоди включений у поставку та розташований на окремій сторінці.

[B] Аспро: Next - універсальний інтернет-магазин нового покоління. Адаптується під будь-яку тематику:

  • Гаджети та електроніка
  • Будівельні матеріали
  • Одяг, взуття та аксесуари
  • Дитячі товари та іграшки
  • Косметика і парфюмерія
  • Біжутерія та ювелірні вироби
  • Дизайнерські товари
  • Краса і здоров'я
  • Продукти харчування
  • Побутова техніка
  • Сантехніка
  • М'які та корпусні меблі
  • Товари для активного відпочинку та спорту
  • Промислові товари та запчастини
  • Садова техніка
  • Квіти, подарунки, сувеніри
  • Автоелектроніка
  • Фото і відео
  • Кліматична техніка
  • Канцтовари, витратні матеріали, госптовари
  • Зоотовари
  • і багато іншого.
Хочете дізнатися, як виглядатиме ваш інтернет-магазин на основі Аспро: Next? Отримайте демо-доступ до тестової версії рішення та приміряйте свій контент!



[CENTER ][/CENTER]У кожного інтернет-магазину – свої потреби. Одні наголошують на кращих пропозиціях у каталозі товарів, інші хочуть донести свої переваги до покупця, а треті планують залучити трафік через статейне просування. З АСПРО: Next ви зможете легко адаптувати інтернет-магазин під свої завдання. Налаштовується все розділи, блоки, елементи. Просто зберіть свою унікальну комбінацію налаштувань!
  • 17 базових колірних схем та можливість вибрати свій власний колір
  • 18 конфігурацій шапки сайту та 7 варіантів підвалу
  • Типи бокового меню, стилі заголовків та хлібних крихт
  • Підтримка шрифтів Google Fonts
  • Рівень вкладеності меню, колір заднього фону та можливість завантаження фонового банера користувача
  • Різне відображення контентних розділів та розділів каталогу
  • Окремі налаштування для елементів каталогу: тип SKU, детальної сторінки, режиму показу переглянутих товарів та блоку «Раніше ви дивилися», детальної картинки та навігаційного ланцюжка, швидкий перегляд товару
  • Положення, колір та сценарії взаємодії з кошиком
  • Меню, що настроюється, і шапка для мобільної версії.
Головна сторінка Аспро: Next складається з блоків, якими легко керувати: включати та вимикати, вибирати вид відображення. Невеликим інтернет-магазинам однієї тематики підійде сторінка з традиційним блоком великих банерів та плаваючими банерами. А великим проектам - банерна область у вигляді плитки, на якій можна розмістити пропозиції за напрямками. Розмістіть на центральному банері відео, а на інших – ключові розділи чи акції. Кількість варіантів нескінченна!


І це тільки частина можливостей! Створіть свою унікальну комбінацію за допомогою віджету налаштувань на нашій демо-версії та збережіть їх у 1 клік.

З виходом Аспро: Next запустити великий федеральний проект ecommerce стало простіше. Якщо ви маєте мережу представництв у світі або країні, налаштуйте мультирегіональність з можливістю вибору округу, регіону, міста та зв'язкою сервісом геолокації Geo IP. Ваші відвідувачі побачать не лише актуальні контакти для їхнього розташування. Може змінюватися все: залишки, ціни та навіть каталоги!

Покрокова настройка
Налаштуйте мультирегіональність самостійно, без залучення спеціалістів. Детальна інструкція в документації допоможе розібратися з функціоналом і проведе вас на кожному кроці налаштування.

Автоматична генерація robots.txt та sitemap.xml
Файли robots.txt та sitemap.xml з дозволами та винятками для пошукових роботів генеруються автоматично. Вам не потрібно буде створювати їх для кожного піддомену вручну – лише додати кілька рядків у готові інструкції.


Кожному регіону - своє SEO-просування

Для регіонів передбачена генерація тегів із найменуванням – наприклад, «холодильники у Челябінську» та «холодильники в Москві». Також ви зможете створювати індивідуальні файли robots.txt та sitemap для кожного регіону.

Аспро: Next підтримує роботу тегів та подій, щоб ви змогли легко та швидко розміщувати унікальну інформацію та медіаконтент для кожного регіону.

Змінюйте умови доставки, адреси пунктів самовивезення, умови повернення товарів та іншу інформацію в автоматичному режимі за допомогою тега REGION_TAG.
Все, що вам потрібно – створити свої унікальні теги для фрагментів інформації та заповнити їх значення для кожного регіону як код для вбудовування або тексту. Розмістіть теги у заголовках, описах товарів, інтернет-магазину, статті, новини чи акції. Інформацію буде замінено автоматично.



Для розробників: розширюйте можливості

За допомогою спеціальних подій можна створювати свої унікальні теги. В одному тегу помістяться кілька факторів — наприклад, термін придатності товару, і віддаленість точки доставки. Або ви зможете підлаштовувати контент під рекламні кампанії та джерела переходу – варіантів використання нового функціоналу безліч! Докладніше про роботу з подіями читайте в документації 1С-Бітрікс для розробників.


Адаптивна верстка, яка є повноцінною мобільною версією. Функціонал, який можна було зустріти лише на великих та дорогих проектах, доступний користувачам готового рішення.

Свайп-меню та спеціальні налаштування: біла або кольорова мобільна шапка, докладне або коротке мобільне меню з настроєним способом відображення висувається зліва або зверху. Керуйте фіксованою шапкою та відображенням елементів кошика. Використовуйте всі можливості, щоб збільшити продажі з мобільних пристроїв.


[P]


Проста навігація та швидкий доступ до всіх розділів каталогу з будь-якої сторінки
  • Популярні категорії товарів виводяться на головній
  • 3 види відображення товарів: плиткою, списком, таблицею. Для кожної категорії можна задати тип відображення за замовчуванням
  • 3 види інформера наявності товару: у наявності/ні в наявності, залишок числом, багато/мало/достатньо
  • Можливість увімкнення AJAX-режиму для миттєвого завантаження результатів
  • Підтримує властивості-довідники (highload-інфоблоки) з іконками
  • Можливість порівнювати товари та відкласти товар
  • Картки товарів різних типів: прості, з торговими пропозиціями (SKU), набори та комплекти
  • Стікери на прев'ю товару «Хіт», «Новинка», «Акція», «Радимо» та стікер зі своїм текстом
  • Фонове зображення для різних сторінок/розділів сайту
  • Додаткові елементи - "Стара ціна", "Рейтинг", тизери
  • Експорт та імпорт існуючого списку товарів.
  • Швидкий перегляд з можливістю попереднього перегляду товарів з головного та списку розділів та підрозділів.
  • 3 види розумного фільтра для поліпшення юзабіліті - горизонтальний, вертикальний та компактний.
Розмістіть якнайбільше інформації про товар, щоб відвідувач не пішов на сайти конкурентів. Сторінка спроектована так, щоб підвищити залучення користувача та забезпечити максимальну конверсію.
  • Велике зображення з фотогалереєю
  • Тизери переваг
  • Блок купівлі з цінами та відміткою про кількість та наявність товару
  • Позначка «Знайшли дешевше?» для тих, хто виборює покупця до останнього
  • Відображення наявності за складами для кожної торгової пропозиції
  • Детальна інформація про товар на вкладках (опис, характеристики, відгуки, наявність, поставити питання, додатково)
  • Можливість поділитися товаром у соціальних мережах, Viber або WhatsApp
  • Блоки «Персональні рекомендації» та «Раніше ви дивилися»
  • Можливість прикріплювати файли для скачування (посібники користувача, гарантійні документи тощо)
  • Лупа для збільшення фотографії
  • Можливість відображення картки товару з табами та без.
Хочете адаптувати рішення під вашу тематику ще сильніше? Використовуйте додаткові шаблони карток товару, щоб підвищити конверсію інтернет-магазину та заощадити на доробках шаблону:
  • [URL=https://next.aspro-demo.ru/catalog/odezhda/zhenskaya_odezhda/2549/?oid=2620&utm_source=marketplace&utm_medium=description&utm_campaign=next_demo_new_cards_clothes][Для одягу]
  • [URL=https://next.aspro-demo.ru/catalog/stroitelnye_materialy/sukhie_stroitelnye_smesi/3052/?utm_source=marketplace&utm_medium=description&utm_campaign=next_demo_new_cards_stroy]/Для будівництва
  • [URL=https://next.aspro-demo.ru/catalog/bizhuteriya/broshi/3281/?utm_source=marketplace&utm_medium=description&utm_campaign=next_demo_new_cards_jewels]Для дизайнерських товарів – наприклад, біжуї парфумерії, ювелірні вироби.
Для кожного розділу може бути підключено свою детальну картку. Продаєте вечірні сукні та біжутерію? Підключіть картку «Одяг та взуття» для суконь, а для розділу аксесуарів — картку «Дизайнерські товари». Яку картку застосувати для розділів на сайті — вирішувати вам. Тестуйте та залишайте ту, яка ідеально підійде під вашу тематику інтернет-магазину!



[/ B] [B] Розширене відображення цін на картці товару.
Показуйте відвідувачам знижки, розмір економії, загальну вартість при купівлі кількох товарів та діапазони цін, за яких змінюється вартість за штуку.


[img]

[IMG WIDTH=800 HEIGHT=201]https://aspro.ru/upload/images/marketplace/next/sku_catalog_title_01.png[/img]

Торгові пропозиції (SKU) - моделі одного товару, що відрізняються одним або декількома властивостями. Функціонал підходить до інтернет-магазинів з широким асортиментом. Створюйте торгові пропозиції, щоб уникнути безлічі схожих товарів у каталозі та вести рекламний трафік на конкретне SKU.

У рішенні доступно 2 типи відображення: на картці з товаром у вигляді прев'ю або таблиці з характеристиками. Перший тип представляє торгові пропозиції наочно поряд із зображенням, заголовком, ціною та іншими елементами. А другий тип підходить для товарів, у яких велика кількість SKU, вони виводяться нижче в таблиці.
[P]

  • Використовуйте автогенерацію, щоб скоротити витрати на створення торгових пропозицій.
  • Встановіть різне відображення SKU для розділів. Наприклад, для категорії одягу використовуйте перший тип SKU для відображення розмірів футболок в один рядок. А для косметики підключайте тип SKU 2, щоб усі кольори лаків для нігтів були розташовані у таблиці під товаром.
  • Виводьте іконки SKU зображенням або текстом.
  • Налаштовуйте пошук за торговими пропозиціями.
  • Налаштовуйте сортування відображення торгових пропозицій у картці товару.
  • Підставляйте заголовок SKU у назву товару.

Інтеграція з Яндекс.Маркет

В Аспро: Next кожна торгова пропозиція (SKU) має своє унікальне посилання. Завдяки цьому в каталог Яндекс.Маркета потрапляють не лише товари, а й торгові пропозиції. Використовуйте цю можливість, щоб підвищити конверсію. Останній крок до здійснення покупки - це оформлення замовлення. Для тих, хто хоче оформити швидке замовлення доступна форма покупки в 1 клік. У ній заповнюються поля зв'язку, наприклад, ім'я та телефон. Оформлення замовлення з вибором оплати, доставки, місцезнаходження доступне у 2 варіантах: з відкритими та закритими блоками у формі. У формі із закритими блоками після заповнення полів у «Регіон доставки» необхідно клацнути на кнопку «Далі», щоб перейти до заповнення блоку «Доставка». Аналогічно для блоків «Оплата» та «Покупець». Вибирайте той варіант, який є зручним для користувачів. Про те, як встановити вид сторінки, читайте в документації.

[P]Особистий кабінет вирішує ключові потреби користувачів. Тут клієнт може відстежувати статус виконання замовлення, керувати внутрішнім рахунком, профілями замовлень та підписками, а також коригувати свої особисті дані та змінювати пароль.


Спрощена авторизація через соціальні мережі

У рішенні доступно 2 способи реєстрації: через реєстраційну форму та авторизацію через соціальні мережі. Використовуйте перший варіант, якщо вам достатньо просто отримати контактні дані користувача. Підключайте авторизацію через соцмережі, якщо хочете спростити вхід на сайт та знизити кількість відмов.
[P]Кілька облікових записів – один особистий кабінет

Якщо відвідувач спочатку зареєструється на сайті через форму, а потім зайде через соціальні мережі - буде створено єдиний профіль. Це працює у будь-якій послідовності. Головне, щоб була єдина адреса електронної пошти.
[P]


Інтеграція з CRM-системами

Автоматизувати роботу бізнесу стало ще простіше – у рішеннях Аспро реалізовано легку інтеграцію з популярними CRM-системами: Бітрікс24, Flowlu. Передавати дані із заповнених веб-форм із сайту в CRM можна в автоматичному режимі - наприклад, питання покупців або замовлення дзвінків. Це дозволить зберігати одному місці всі дані про лідах, стандартизувати роботу менеджерів, аналізувати ефективність бізнесу.

І звичайно, не варто забувати про стандартну можливість передачі замовлень у Бітрікс24 - ця функція також доступна в інтернет-магазині. Детальна інструкція з налаштування нашої документації.

Повна підтримка інтеграції інтернет-магазину з 1С: Підприємство

Якщо ви працюєте в 1С, то для вас є чудові новини. У рішенні підтримується повноцінна інтеграція 1C із сайтом:

  • Надсилайте інформацію про товари з 1С в інтернет-магазин
  • Передавайте замовлення з сайту в 1С
  • Вивантажуйте результати оброблених замовлень на сайт для оповіщення клієнтів про статус замовлень.

Підтримка різних способів оплати та доставки:

  • Автоматизовані: Пошта Росії, EMS, UPS, DHL, СПСР та ін.
  • Настроювані: самовивіз, доставка кур'єром та ін.
  • Оплата за допомогою Visa, MasterCard, Яндекс.Гроші, WebMoney, PayPal та інші служби.


Синхронізуйте типи обліку в 1 клік і забудьте про товари, що зависли на складі. У Аспро: Next передбачено 2 види синхронізації - ручна та автоматична. В автоматичному режимі додавання товарів, оновлення або зміна ціни призводить до синхронізації доступної кількості. Так доступна кількість товару завжди буде актуальною.

[URL=https://aspro.ru/docs/course/course36/lesson1021/?utm_source=marketplace&utm_medium=description&utm_campaign=syn_next]Огляд функціоналу в документації



Посадкові сторінки в каталозі та оглядах

Найпопулярніша доробка в Аспро тепер включена в типове рішення. Створюйте на кілька кліків посадкові сторінки з добірками товарів, великим банером та текстами для SEO. Кількість не обмежена!
[P]

Спроектовані з урахуванням інтересів користувачів посадкові сторінки в каталозі товарів здатні збільшити конверсію до 7%. Просуватися з ними буде простіше – ви можете створити лендинг під будь-який запит і заощадите на SEO.

Посадкові сторінки в пошуку

Для конкретного запиту в пошуку ви можете створити свою сторінку у вигляді лендінгу з унікальною URL-адресою. Користувач потрапить на неї, коли введе запит у пошуку сайту або пошуковій системі, що відповідає умові переходу на сторінку. За допомогою фільтра можна настроїти додаткові умови. Також для лендингів у пошуку доступна заміна пошукового запиту, у цьому випадку за одним запитом можна вивести результати, які відповідають іншій фразі.
[P]

Створюйте посадкові сторінки так, щоб вони були відповідними запитам користувачів. Результат не змусить вас довго чекати. Докладніше про можливості читайте в нашій статті.

Прив'язуйте посадкові сторінки в каталозі, оглядах та пошуку регіонів – показуйте тільки унікальну інформацію в кожному місті.
[P]

Посадкові сторінки в каталозі
Посадкові сторінки в оглядах
Посадкові сторінки в пошуку


Покупка в 1 клік

Купівля в 1 клік здатна збільшити виручку на 80%. А все тому, що менше дій – вища конверсія. Користувач залишає лише своє ім'я та номер, а потім менеджер уточнює деталі по телефону та допомагає оформити замовлення.

Перехресний продаж

Пов'язані товари в контентних розділах: новина + товар, стаття + товар, послуга + товар.

В Аспро: Next ви можете не просто прив'язувати окремі товари до детальних контентних сторінок. Тепер доступні нові варіанти: відображати розділи пов'язаних товарів або розділи та самі товари.

Набори та комплекти

Допродажу (або upsale) - маркетинговий інструмент, який дозволяє запропонувати покупцю розширення товару і збільшити середній чек. Наприклад, ви можете допродати навушники та чохли, прив'язавши їх у картці товару телефону. У редакції «Бізнес» продати супутні товари допоможе функціонал – комплекти та набори.

[/CENTER ]
Найважливіші листи вже включені у постачання – з готовим універсальним текстом, версткою, кнопками та посиланнями:

  • Лист з інформацією про замовлення
  • Для забутого кошика (з промокодом на знижку і без нього)
  • Запит відгуку на Яндекс.Маркет
  • Реактивація користувачів
  • Шаблон для акцій та розпродажів з прив'язкою до відповідного розділу
  • Загальний шаблон.
Запустіть ланцюжки листів у кілька кліків і збільште конверсію вашого інтернет-магазину ще на 30%!

[CENTER]

6 банерних позицій з можливістю налаштувати розділи та сторінки для показу. Зверху та під шапкою, збоку, над та під контентом, внизу сторінки. Створюйте пропозиції, від яких неможливо відмовитися, і показуйте їх лише там, де це необхідно.
[P]



Налаштуйте систему аналітики на кілька кліків і без програміста. Підвищуйте ефективність реклами та збільшуйте віддачу від SEO за допомогою одного з найпопулярніших сервісів аналітики. [/ P] Основні цілі виведені в адмінку рішення. Вам залишається лише

  • Налаштувати їх на стороні Яндекс.Метрики або Google Analytics
  • Загальні та окремі цілі для веб-форм «Товар на замовлення», «Задати питання», «Зворотний зв'язок», «Резюме», «Замовити послугу» та «Замовити дзвінок»
  • Цілі кошика, покупки в 1 клік, швидкого та повного замовлення.
[P]

Розмістіть інформацію про свій інтернет-магазин та розкажіть відвідувачам, чим можете бути їм корисні. В Аспро: Next передбачені додаткові розділи:

Для кожного розділу передбачені свої налаштування списку елементів: блоковий, списком, по розділах. Розділ «Контакти» має 5 варіантів оформлення для компаній різного масштабу – від варіанта з великою картою та мінімумом тексту для невеликого проекту до сторінки з детальною інформацією щодо кожної філії.

New! Сторінка послуги тепер теж виглядає як лендінг. Великий банер з кнопками, таблиця характеристик, форми зворотного зв'язку, фотогалерея та пов'язані товари – використовуйте можливості Аспро: Next для просування свого сервісу!
  • 1 рік безкоштовної та необмеженої підтримки. Допомагаємо з налаштуванням, відповідаємо на запитання, консультуємо з доопрацювань та розвитку функціоналу
  • Навчальні матеріали: документація користувача, база знань, відео
  • Регулярні оновлення та можливості розвитку інтернет-магазину.

Всі налаштування в одному місці!

У публічній частині основні налаштування Аспро: Next зібрані у віджеті рішення. Ви можете перенести їх до адміністративної частини в 1 клік за допомогою спеціальної кнопки. Зручний центр управління Аспро дозволить легко змінити їх у будь-який момент. Тут же знаходиться швидкий доступ до підтримки, документації та бази знань за рішенням.
[P]Використовуйте готові шаблони банерів, зображень для акцій, тизерів, товарів та послуг, що постачаються разом із дистрибутивом.

Познайомтеся з можливостями рішення та протестуйте сайт зсередини – достатньо мати базові навички контент-менеджера, щоб зрозуміти принципи роботи з сайтом з першого погляду!

Ми не просто створюємо інтернет-магазини – ми допомагаємо побудувати успішний бізнес у мережі Інтернет. Ринок інтернет-торгівлі переживає справжній бум та зайняти на ньому своє місце не просто. Наша компанія знає, як вдало виділитися на тлі конкурентів і на які переваги звернути увагу відвідувачів.

Дзвоніть і пишіть - із задоволенням вас проконсультуємо!

Електронна пошта: info@aspro.ru
Телефон для зв'язку: 8 (800) 500-47-11 (дзвінок безкоштовний)

Переваги для наших партнерів:

  • Зберігаємо стандартні знижки до 50% для учасників партнерської програми 1С-Бітрікс.
  • Даримо додаткові оптові знижки до 15% на продукти Аспро.
  • Виділяємо демосервер без контактних даних розробника.
  • Відкриваємо доступ до навчального курсу партнерів та надаємо пріоритетну технічну підтримку.
  • Даємо доступ до закритого розділу партнерів на сайті Аспро з маркетинговими матеріалами для просування послуг студії.
  • Надаємо доступ до Центру управління в адмінці сайтів ваших клієнтів.
  • Надсилаємо доступ від закритої групи Telegram для неформального спілкування між партнерами Аспро.
    [/ LIST]

    Партнери з великим досвідом впроваджень додатково мають: [/ P]
    [P]

    [LIST]
  • Безкоштовні NFR-ключі для розробників.
  • Підключення власних онлайн-чатів на партнерські демосайти.

Докладніше про партнерську програму.

Стати партнером.


Зручно модифікувати, легко оновлюватися! Завдяки новому підходу до архітектури рішення вносити зміни до коду шаблону можна швидко та легко. Для модифікації передбачені окремі файли, які можна редагувати на свій розсуд і потім підключати свої шаблони. Внесені зміни не затиратимуться при оновленнях рішення – більше жодних конфліктів функціоналу!

Принципово нова технологічна платформа для інтернет-магазинів Аспро та готовий набір елементів для оформлення, кнопок, елементів, іконок:

Базові принципи кастомізації рішення у документації для розробників

[/ TD]



[ /TR]

[/ TABLE]

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет