Улучшите эффективность своих маркетинговых рассылок с помощью модуля "Маркетинговые рассылки - персонализация сообщений". Персонализация вашего контента, оптимизированные шаблоны и возможность точно настроить каждое сообщение - все для привлечения большего количества клиентов.
Маркетингові розсилки – це комплекс інструментів для організації повноцінного email-маркетингу на вашому сайті та Бітрікс24 CRM. За допомогою цього рішення у власників інтернет-магазинів та корпоративного порталу з'явиться можливість значно підвищити не лише продаж, а й впізнаваність свого бренду у покупців за мінімальних витрат.
Подібний результат досягається за рахунок персоналізації e-mail розсилок, що забезпечується даними із системи Бітрікс та їх автоматизації. Таким чином, кожен лист, надісланий модулем, буде точково направляти до оформлення замовлення та утримувати користувача саме у вашій компанії.
Для чого потрібен модуль?
[B ] [/B]
Результати впровадження та кейси
Якщо питання «Навіщо мені цей модуль?» все ще крутиться у вас в голові, то вам реальний кейс. Крамниця дитячого одягу. За 3 місяці використання нашого модуля було надіслано 8252 листи, з яких отримано 99 замовлень. При цьому середній прибуток із замовлень, отриманих через розсилку, на місяць становив близько 200 000 рублів. Нижче можете почитати ще два кейси із цифрами.
- Кратко більше тригерних та ручних сценаріїв використання
- Більш гнучке сегментування бази із системи Бітрікс та CRM
- Аналітика розсилок дає більше інформації щодо ефективності
- Шаблони та сценарії листів функціональніші для зміни під клієнта
- Працює з ліцензії «старт», дозволяючи бюджетно створити свій розсилочний сервіс
- Він реально дозволяє більше продавати із розсилок
Функціональні можливості
- Тригерні розсилки. Автоматичні персональні листи користувачам залежно від їх дій на вашому сайті або CRM .
- Гнучкі ручні розсилки.
[B]- Збір передплатної базы. До складу модуля входять компоненти для збору передплатників на сайті з різною логікою виведення.
- Сегментація передплатників. Групи користувачів та внутрішні інструменти Бітрікса дозволяють гнучко сегментувати базу.
- Імпорт передплатників. [/ B] Поповнення бази маркетингових розсилок за допомогою імпортера з різних сутностей Бітрікс.
[B]- Відписка від розсилки. Відмова від розсилки можна в один клік, докладна інформація про відписки в окремому списку.
- чорні списки. Збір логів сервера для занесення поштових скриньок недоступних для надсилання листа, ручне занесення користувачів спам.
- Статистика. Повна статистика за всіма параметрами розсилки (відкриття, переходи, поштові клієнти, кількість замовлень і т.д.).
- PHP модифікація. Кожну розсилку можна модифікувати за допомогою PHP або створити абсолютно унікальний сценарій під свої потреби.
[img]
Тригерні розсилки та гнучкі ручні розсилки
Модуль може працювати з базою клієнтів як в автоматичному режимі без участі людини за принципом “настроїв та забув”, так і в ручному режимі для повідомлення клієнтів про акції. У поставку модуля входять стандартні сценарії відправлення листів по категориям.
- Універсальне розсилання по контактах CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання по компаніях CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання угод CRM з гнучкою фільтрацією - Універсальне розсилання по смарт-процесам CRM з гнучкою фільтрацією [B] Замовлення та кошик - Універсальне розсилання на замовлення з гнучкою фільтрацією - Подія: зміна статусу замовлення відправлення листа - Просимо залишити відгук в яндекс-маркет про магазин - Покинутий кошик - мотивуємо оформити замовлення Користувачі - Користувач зареєстрований, але нічого не купив - Вітаємо користувачів з Днем Народження - Користувач давно не заходив, відправимо запрошення - Універсальне розсилання користувачів з гнучкою фільтрацією Інфоблоки - Універсальне розсилання по інфоблоку з гнучкою фільтрацією Маркетингові розсилки - Передплатники: повідомлення користувача зареєстрованих модулем - Передплатники: новинки категорії товарів - Передплатники: новинки товарів бренду - Передплатники: розсилка по групі передплатників - Повідомлення: гнучка розсилка за повідомленнями, надісланими користувачам
У кожного сценарію є свої унікальні можливості: фільтрація відправлень за параметрами, створення знижкових купонів, гнучкий висновок рекомендованих товарів, переглянуті товари користувача та багато іншого. За потреби можна розробити сценарії під ваші завдання, середній час розробки сценарію 5 – 10 годин.
За кожною розсилкою йде збір графічної аналітики
Після переходу на сайт з листа протягом 3 годин користувач зважає на розсилку для обліку замовлень.
[U] [/ U] Загальна статистика [/ B] - Надсилання листів по днях та показник відкриття у % - Відкриття листів по днях та залежно від часу доби - Показники переходів за посиланнями з усіх та відкритих листів - Переходи по посилання по днях та в залежності від часу доби - Список посилань з кількістю переходів - Аналітика відкритості та переходів по поштових доменів (mail.ru, yandex.ru тощо)
[B]Статистика по купонах знижок - Активність відправлення купонів - Показники створення та відправлення купонів залежно від часу доби - показник використання купонів - активність використання купонів - Показники використання купонів залежно від часу доби - Вартість замовлень з купонів - Замовлення які були зроблені користувачами з купонів
Статистика замовлень користувачів, що беруть участь у розсилці - Конверсія в замовлення по відправленим та відкритим листам - Показники кількості надісланих/відкритих повідомлень та створених замовлень - Вартість замовлень користувачів по днях - Список замовлень, які були зроблені користувачами
Збір підписної бази
У поставці з модулем входять компоненти, що полегшують збір підписної бази, їх можна встановлювати в будь-якому місці на вашому сайті.
Компоненти для збору e-mail із шаблонами - панель знизу сайту - спливаюче вікно за часом і при натисканні на елемент - поле підписки на групи, категорію товару та бренд товару
Список передплатників містить - Компонент з якого потрапив до бази - Сторінка підписки та звідки прийшов клієнт
Сегментація передплатників
Маркетингові розсилки дозволяє розділяти передплатників за групами, які ви визначаєте самостійно. У кожній групі є окремі налаштування, які дозволяють синхронізувати передплатників із сервісами.
Імпорт передплатників до груп з - Веб-форми - Передплата, розсилки - Передплатники - Покупці інтернет-магазину - Користувачі
Відповіли e-mail - Ручне занесення адрес - Занесення у списку під час переходу з листа - Масовий імпорт адрес
Чорний список - Ручне занесення адрес - Парсинг логів сервера з кодами помилок
Розсилки включають так само
- Можливість створення агентів для автоматизації надсилання повідомлень
- Тестовий та робочий режим для налагодження
- Красиві шаблони за замовчуванням із можливістю гнучкого редагування у візуальному редакторі
- Використання PHP в адміністративному інтерфейсі для модифікації розсилок під ваші потреби
- Архітектура, що дозволяє легко і просто створювати свої сценарії.
- Зберігання передплатників у власній базі
- Категорії передплатників з великим спектром можливостей інтеграцій усередині системи
Послуга - Автоматичний email маркетинг
Ми маємо послугу «Автоматичний email маркетинг», яка дозволить вам суттєво заощадити на залученні клієнтів. Ми напишемо стратегію і один раз налаштуємо розсилку листів так, щоб, залежно від дій користувача, ви змогли в автоматичному режимі отримувати нові продажі.
Кроки запуску
1. Встановіть модуль у демо-режимі 14 днів 2. Налаштуйте ланцюжки сценаріїв по відео-урокам з документації 3. Спостерігайте за конверсією та отримуйте замовлення
Проведемо консультацію щодо впровадження та допоможемо з першою розсилкою безкоштовно!
Зв'язатися можна за контактами нижче або через чат онлайн на цій сторінці.