Створення завдань із тикетів

Створення завдань із тикетів (mcart.creatingtaskfromtiket) - рішення для Бітрікс

Створення завдань із тикетів

0
28 900 грн.
Створення завдань із тикетів (mcart.creatingtaskfromtiket) - рішення на Бітрікс

Модуль дозволяє створювати завдання з звернень на техпідтримку.

Як найзручніше відстежувати виконання звернень у техпідтримку на корпоративному порталі? Звичайно ж, одразу створювати з них завдання! Таку можливість надає наш модуль «Створення завдань з тикетів». При оформленні нового звернення ви можете натиснути кнопку «Створити завдання», щоб одразу поставити завдання на вирішення проблеми.

Створювати завдання може користувач, який складається з проектної групи, вибраної в налаштуваннях компонента. Відповідальним за завдання призначається керівник підрозділу, обраного в налаштуваннях компонента (поле "Команда"), а співвиконавцями стають його підлеглі.

При натисканні на кнопку «Створити завдання» на сторінці звернення здійснюється перехід на сторінку створення завдання, де можна внести додаткові зміни до завдання. Текст завдання копіюється з повідомлення у зверненні, також проставляється посилання саме звернення. Прикріплені до обігу файли будуть прикріплені до завдання.

Слід зазначити, що за стандартом всі звернення можуть бачити тільки користувачі з групи користувачів «Техпідтримка».

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

Напишіть нам
в Telegram
file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет