Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0»
Галузевий інтернет-магазин будівельних матеріалів та інструментів «Stroy-market 2.0»
За допомогою галузевого рішення "Stroy-market 2.0." ви зможете запустити інтернет-магазин будівельних матеріалів, інструментів, обладнання, будівельної техніки, садової техніки, кріплення та фурнітури, цегли, покрівлі та водостоків, лакофарбових матеріалів, сходів та драбин, витратних матеріалів, електроінструментів, електро- та бензопил, зварювальних апаратів, генераторів, бетономішалок, верстатів, садових інструментів, газонокосарок, гриля, барбекю та мангалів, робочого одягу та взуття. Хочете запустити перевірений інтернет-магазин? або зателефонуйте |
Незалежно від того, з якого пристрою користувач відкриє цей інтернет-магазин
Що, безумовно, робить такий магазин максимально зручним та значно підвищує рівень конверсії.
виводяться ті товари, які з більшим ступенем ймовірності мають бути цікавими для відвідувача інтернет-магазину.
Таким чином, блок підлаштовується індивідуально під кожного відвідувача, залежно від відомих про нього даних, що значно підвищує конверсію[/U].
а також для кращої індексації пошуковими роботами, що, безперечно, покращить просування.
Категорії каталогу можна розширювати безмежно. Це особливо зручно для магазинів з великою номенклатурою товарів [/ U].
Кожна категорія має зображення, що відображає її вміст, а також три найпопулярніші товари даної категорії.
Це було зроблено для наочного та зручного пошуку необхідної товарної категорії.
При виведенні товарів таблицею інформація структурується поколоночно, що дозволяє швидко знайти товар за параметрами, що цікавлять.
СОРТУВАННЯ
Модальне вікно з кількістю знайдених товарів спливає біля зміненого блоку параметрів і дозволяє вивести відфільтровані товари на екран.
Таким чином, порівняння і вибір відбувається не тільки між товарами, що залишилися,
а й між виробниками з товарами, які відповідають критеріям користувача.
Залишилися питання? або зателефонуйте |
Не у кожного власника інтернет-магазину є необхідність підключати автоматизовані способи доставки та оплати,
У той же час важливо, щоб користувач, не йдучи з картки товару міготримати інформацію про способи доставки, оплати ,
Для вирішення цього завдання створено кілька інформаційних блоків [/ U], розташованих на першому екрані картки товару.
ТОРГОВІ ПРОПОЗИЦІЇ
та задати для кожного з них свої фотографії, ціну, кількість на складі.
Навіть якщо одна із пропозицій буде відсутня в наявності, користувач зможе зробити вибір на користь іншої.
«Опис» з можливістю візуального редагування, додавання зображень та відео,
«Технічні характеристики» з угрупованням характеристидо, що вкрай важливо і зручно за їх великої кількості,
«Відгуки» [/ U] вказівкою переваг і недоліків товарів [U] та [/ U] [U] «[/ U] [U] оцінки» [/ U] покупців за заданими критеріями. P]
([U]ви зможете самостійно вказати один або кілька параметрів, за якими будуть підбиратися товари)
та за релевантністю з використанням технології персоналізації «BigData» .
Хочете запустити успішний інтернет-магазин? |
Порівнюйте товари між собою, щоб більше не сумніватися у правильності та об'єктивності свого вибору.
додавши спеціальні стилі для їхнього оформлення: заголовки, список, цитати.
Багато хто це нехтує, але це сторінки, на які дуже часто заходять користувачі.
КОШИК І ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
Зручний, стилізований та сучасний кошик та процедура оформлення замовлення.
На даних етапах покупець зможе: ознайомитися з товарами в кошику, отримати знижку за наявності «купона на знижку» або участі в акції «при покупці більше N суми», вибрати тип платника (фізична та юридична особа), вибрати спосіб доставки та оплати [/ U] (гнучка настройка дозволяє запропонувати вашим покупцям широкий спектр способів доставки та оплати своїх покупок), вказати інформацію про себе. [/ P] [/ CENTER]
яка має бути створена, а й мати приємне оформление.
Тепер готові вибрати "Stroy-market 2.0" для свого інтернет-магазину? або зателефонуйте[B] |