Help desk (service desk) для Бітрікс24

Бітрікс Help desk (service desk) для Бітрікс24

Help desk (service desk) для Бітрікс24

"Улучшите качество обслуживания клиентов с помощью модуля Help desk (service desk) для Битрикс24. Организуйте эффективное решение проблем, ведите и отслеживайте заявки, общайтесь с клиентами в одной централизованной платформе. Упрощайте процессы и повышайте удовлетворенность клиентов."
0
37 300 грн.
Help desk (service desk) для Бітрікс24 (darneo.servicedesk) - Модуль Бітрікс

ЛЕГКО КЕРУЙТЕ ПІДТРИМКОЮ КЛІЄНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ЗАЯВОК HELPDESK[/COL /SIZE]


Для бізнесу кожен клієнт має значення і важливо забезпечити швидке та ефективне вирішення їхніх проблем, щоб не втратити їх довіру та лояльність. Однак, управління та відстеження всіх звернень клієнтів через різні канали може бути складним та трудомістким процесом. Часто компанії стикаються з проблемою заявок, що дублюються, неефективного розподілу завдань між операторами підтримки та недостатньої прозорості в обробці заявок. Це може призвести до тривалих очікувань відповіді, невдоволення клієнтів та зниження рівня задоволеності клієнтів.
[P]

HelpDesk (Service Desk) - це система обробки звернень та запитів від клієнтів, яка використовується для управління процесом обслуговування клієнтів та вирішення їх проблем. Це важливий інструмент для бізнесу, який допомагає покращити якість обслуговування клієнтів та підвищити ефективність роботи відділу. Helpdesk система дозволяє збирати та зберігати інформацію про звернення клієнтів та їх рішення у централізованому місці, а також надає різні звіти та статистику, які допомагають аналізувати та покращувати роботу компанії. Система призначена для автоматизації обробки запитів клієнтів у коробковій версії Бітрікс24.

[SIZE=16pt]

[COLOR=#555555]ПЕРЕВАГИ

Хелпдеск – важливий інструмент для бізнесу, що дозволяє забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів. Коробкова версія Хелпдеск бітрікс24 має кілька переваг перед хмарними версіями, які можуть бути особливо корисні для бізнесу.
[P]

Перевага № 1: [/ B] Контроль над даними [/ P]
[P]Коробкова версія продукту дозволяє зберігати дані локально на серверах компанії, забезпечуючи повний контроль за конфіденційною інформацією. Це гарантує безпеку даних та виключає можливість доступу до них з боку третіх осіб.
[P]

[B] Перевага №2: [/ B] Економія коштів [/ P]
[P]Коробкова версія Хелпдеск бітрікс24 передбачає одноразову інвестицію, що означає, що користувачі можуть використовувати продукт протягом багатьох років, не сплачуючи щомісячної орендної плати. Це призводить до суттєвої економії коштів на тривалій дистанції.
[P]

[B]Перевага №3: Масштабованість без додаткових витрат

Ще однією перевагою коробкової версії хелпдеск бітрікс24 є відсутність необхідності платити за кожного додаткового користувача. Це означає, що бізнес може вільно масштабуватися, додаючи нових користувачів без додаткових витрат.
[P]

В цілому, коробкова версія helpdesk надає бізнесу більше гнучкості та контролю над своїми даними, а також економить кошти на тривалій дистанції. Хелпдеск може бути особливо корисним для компаній, які цінують безпеку і хочуть масштабуватися без додаткових витрат.
[P]

СЦЕНАРІЇ ВИКОРИСТАННЯ

  • Підтримка користувачів: Helpdesk може використовуватися для обробки запитів на підтримку користувачів та вирішення їх проблем з програмним забезпеченням, обладнанням або іншими технічними питаннями.

  • Обробка заявок на продукти та послуги: Helpdesk може бути використана для обробки заявок на продукти та послуги, включаючи запити на інформацію про продукти, купівлю та оплату послуг, запити на повернення або обмін товару .

  • Вирішення проблем та ремонт обладнання: Helpdesk може використовуватися для обробки запитів на ремонт та обслуговування обладнання, а також для координації роботи зі сторонніми сервісними організаціями.

  • Управління проектами: Helpdesk може бути використана для управління проектами та координації роботи між різними учасниками проекту.

  • Обробка скарг та претензій: Helpdesk може бути використана для обробки скарг та претензій клієнтів та їх вирішення відповідно до процедур та політик компанії.

Це лише деякі з можливих сценаріїв використання Helpdesk системи, і в кожній компанії можуть бути свої унікальні вимоги та потреби.

[B]

ВІДЗНАКИ ВІД ШТАТНИХ ЗАВДАНЬ

  • приватні коментарі для співробітників всередині заявки
  • окремі довідники: компанії, контактні особи, договори, об'єкти обслуговування, обладнання
  • автопризначення відповідальної особи за заявку (компанія, контактна особа, об'єкт обслуговування можуть мати відповідального менеджера)
  • приховані від клієнта поля: витрачений час, відповідальний менеджер, планова дата рішення
  • спеціалізовані звіти
  • перехресні посилання сутностей (завжди можна переглянути список заявок по компанії, відповідальній особі, договору, об'єкту обслуговування)
  • нормативи обробки заявок (SLA), налаштовуються правила, які дозволяють розрахувати планову дату рішення та час реакції на заявку з урахуванням різних полів: тип заявки, пріоритет, компанія, графік обслуговування клієнтів

ПОВІДОМЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНИХ І КЛІЄНТІВ : PUSH, EMAIL, SMS


Оповіщення відповідальних та спостерігачів
  • при створенні заявки
  • при призначенні відповідальності
  • при знятті відповідальності
  • про додавання коментарю
  • про зміну статусу заявки
  • про додавання оцінки
  • про наближення планової дати рішення заявки
Оповіщення клієнтів
  • при створенні заявки
  • про додавання публічного коментаря
  • про зміну статусу заявки


ОПИС РОЛІВ КОРИСТУВАЧІВ

  • Адміністратор - повний доступ
  • Ведучий спеціаліст - повний доступ, за винятком налаштування системи
  • Спеціаліст - доступ тільки до своїх заявок, або до тих, де є спостерігачем
  • Клієнт (контактна особа) - доступ тільки до заявок компанії або своїх заявок, якщо компанії немає

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет