Заміна номера 2.0

Заміна номера 2.0 (creativebz.phone) - рішення для Бітрікс

Заміна номера 2.0

"Забудьте о проблемах с заменой номера на вашем сайте. Модуль 'Замена номера 2.0' для Битрикс маркетплейс эффективно обеспечит безопасное и автоматическое обновление контактной информации, сэкономив ваше время и улучшив пользовательский опыт."
0
1 200 грн.
Заміна номера 2.0 (creativebz.phone) - рішення на Бітрікс

Інструкція по роботі з модулем доступна за посиланням[/URL][/QUO

Наш модуль дозволяє змінювати номери телефонів на сайті відповідно до регіону користувача, джерела переходу або за параметром на адресі сторінки. Аналог інструмента "Цільовий дзвінок" від Яндекса, якщо ви хочете використовувати свої номери та здійснювати відстеження дзвінків.
[QUOTE]Купити номер для Call-Tracking ви можете у вашого оператора зв'язку або в сервісі IP-телефонії. URL]

Наприклад, щоб зробити заміну номера для користувачів , які прийшли з пошуку Яндекса, встановіть домен yandex.ru в поле "URL сайту".

Щоб показувати мешканцям [B] різних регіонів різні номери ваших офісів продажу
- виберіть відповідні регіони (з натиснутою клавішею Shift або Alt) у полі "Регіон". Визначення розташування відбувається за IP-адресою користувача. Таким чином, ваш сайт може бути мультирегіональним.

Щоб показувати спеціальний номер для відвідувачів, що перейшли з контекстної реклами, встановіть у полі "UTM мітка", наприклад, utm_source=yandex (залежить від ваших UTM-міток).
Важливо! Умови виконуються в порядку сортування - від найменшої ваги до найбільшої. Номер телефону "за замовчуванням" (без умов) повинен мати найбільшу вагу в полі "Сортування".

Вибраний номер зберігається в cookies користувача і навіть якщо наступного разу він перейде на сайт, набравши адресу безпосередньо (не через пошукову систему чи рекламу), все одно показуватиметься номер, обраний спочатку.

Важливо! Щоб перевірити працездатність модуля, необхідно відкривати сайт у браузері в режимі Інкогніто раз для перевірки кожного правила.



[CODE]Готові рішення:
- перехід із природної видачі Яндекса (SEO): "URL сайту" yandex.ru
- перехід із природної видачі Google (SEO): "URL сайту" google.ru
- перехід з контекстної реклами Яндекс.Директ: "UTM мітка" utm_source=yandex (залежить від ваших UTM-міток)
- перехід з контекстної реклами Яндекс.Директ із конкретної рекламної кампанії: "UTM мітка" utm_campaign=1234567890 (залежить від ваших UTM-міток)
- перехід з іншого сайту: "URL сайту" forum.test.ru[/CODE]
Важливо! Якщо ви бажаєте, щоб показувався інший номер при прямому переході з сайту, що використовує https (крім Яндекса, Google) - поле Referer не передаватиметься. Краще в такому випадку використовувати utm-мітки, а поле "URL сайту" не заповнювати.

- Перехід з іншого сайту, який використовує Https: "UTM мітка" utm_source=fromdomen.ru (ваше посилання на цьому сайті буде мати вигляд [URL=http://site.ru? .ru?utm_source=fromdomen.ru[/URL])

UPD1
Додали поле "Телефон на засланні:". Якщо вказати там номер, то на сайті номер телефону відображатиметься як посилання і буде клікабельним у смартфонах. Номер потрібно вказувати без пробілів та додаткових символів у міжнародному форматі +71234567890

UPD2
Не актуально

UPD3
Тепер ви можете вказати різні номери телефонів у різних місцях сайту за різними правилами. Наприклад, у шапці показуватиме номер 8 800, а внизу - регіональний номер.
А також ви можете зробити заміну email-адреси (і будь-якого тексту) – просто зробіть окремий розділ і всередині нього створіть правила для заміни email адреси.
Дивіться налаштування відео.



UPD4
Тепер ви можете вказати цілі для Яндекс.Метрики на перегляд та натискання для кожного номера телефону. Для цього не забудьте вказати номер лічильника Яндекс.Метрики в налаштуваннях модуля. /bitrix/admin/settings.php?lang=ua&mid=creativebz.phone&mid_menu=1[/URL]). Детальніше на відео


UPD5 [/ B]
Тепер ви можете вказати цілі для Google Analytics для перегляду та натискання для кожного номера телефону. при додаванні мети в Аналітіксі Категорії (Category) потрібно вказати "creativebz", Дія (Action) - назва мети як для Метрики, решта полів заповнювати не обов'язково.


[B]UPD6

Доданий функціонал вказівки класу або ID у номері телефону. Додавання відбувається через параметри компонента. Для цього потрібно навести курсор миші на номер телефону та натиснути на шестерню (або натиснути на трикутник поряд із шестернею та вибрати компонент "Заміна номера 2.0")



UPD7
Тепер можна робити заміну для різних країн, а не лише для Росії

UPD8

Додали в налаштування модель атрибуції: "Перша взаємодія" (за умовчанням), "Остання взаємодія" та "Остання значуща взаємодія".


При виборі моделі “Перша взаємодія” вибраний номер зберігається в cookies користувача на 30 днів і навіть якщо наступного разу він перейде на сайт, набравши адресу безпосередньо (не через пошукову систему чи рекламу) або за іншому створеному правилу, однаково показуватиметься номер, показаний спочатку.

При виборі модулі “Остання взаємодія” якщо під дії користувача підходить інше правило, то cookies перезапишуться і користувачеві буде показаний номер телефону, вказаний у новому правилі.

При виборі моделі “Остання значима взаємодія” якщо під дії користувача підходить інше правило і воно зазначено в налаштуваннях як значуще, то cookies перезапишуться і користувачеві буде показаний номер телефону, вказаний у новому правилі. Якщо під дії користувача потрапить не значуще правило - cookies не перезапишуться, номер не зміниться. Рекомендуємо позначати як значні всі рекламні номери.

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет