КВІЗ ЛІД-ОПИТУВАННЯ - новий спосіб отримання заявок з сайту, що збільшує конверсію до 10 разів!
КВІЗ ЛІД-ОПИТУВАННЯ - новий спосіб отримання заявок з сайту, що збільшує конверсію до 10 разів!
"Новый модуль КВИЗ ЛИД-ОПРОСЫ - уникальный инструмент для получения заявок с сайта. Увеличьте конверсию до 10 раз, обеспечивая интерактивную и легкую связь с пользователями."
0
6 700 грн.
ЛІД-опитування [/ B] або маркетинговий квіз (quiz) - це покрокова форма зворотного зв'язку, що опитує користувача в цікавій "ігровій" формі. |
ЯК ПРАЦЮЄ МОДУЛЬ ОПИТУВАНЬ? 1. Відвідувач сайту проходить цікавий тест, пов'язаний з вашим продуктом або послугою. 2. Щоб отримати результат тесту, потрібно залишити свої контактні дані. Відвідувачі набагато охочіше залишають контакти після відповіді на запитання. 3. Ви відразу отримуєте теплий "лід", якому не потрібно ставити багато питань, і одразу ж готуєте йому унікальну пропозицію! ОСНОВНІ ФІШКИ НАШОГО МОДУЛЯ-КОНСТРУКТОРА — Може бути встановлений на будь-який сайт на платформі 1С-Бітрікс за кілька кліків. — Ви платите 1 разі робите необмежену кількість ЛІД-опитувань. — Створити лід-опитування зможе будь-хто. Знань у програмуванні та дизайні НЕ потрібно взагалі! — Створені опитування можна відкривати як при натисканні на кнопку, так і за прямим посиланням на опитування (зручно використовувати в рекламі). — Результат, який буде показаний відвідувачеві, залежить від його відповідей на питання, що дозволяє зробити персональну пропозицію (УТП) — Після заявки можна автоматично надіслати користувачеві листа / додати його до CRM / показати йому персональну спецпропозицію. |
ТЕПЕР ЛІД-ОПИТУВАННЯ МОЖНА ВСТРАЮВАТИ ПРЯМО В СТОРІНКУ САЙТУ!
Завдяки новій функції ви зможете розмістити квіз прямо на сторінці вашого сайту і клієнту не потрібно натискати окрему кнопку виклику модульного вікна з ЛІД-опитуванням. Також за допомогою функції вбудовування в сторінку можна робити ЛІД-сайти — міні-лендінги з опитуванням.