Обов'язкове реагування


Обов'язкове реагування
Допомагає не прогаяти важливе і вчасно відповідати на питання колег по завданням, угодам, повідомленням та іншим сутностям Бітрікс24.
[P]
Користувач бачить повідомлення лише з тих завдань, у яких він задіяний або згаданий у коментарях.
Модуль фіксує звернення, на які потрібно зреагувати або отримати реакцію. Досі повідомлення не зникають.
Які завдання вирішує модуль
1. Допомагає контролювати зміни та динаміку виконання завдань, у яких ви постановник.
[P]2. Збирає всі важливі повідомлення в одне вікно і не дає їх пропускати.
[P]3. Прискорює робочі процеси - кожен співробітник вчасно реагує на питання за завданнями.
[P]
Функціонал
Сповіщення поділяються на 2 групи: «Потрібно зреагувати» та «Чекаю на реакцію».
У вкладці «Потрібно зреагувати» відображаються повідомлення, які залишили вам інші користувачі:
-
Кожне завдання, яке чекає контролю.
- [P]Кожен коментар до завдання, на який ви не відповіли.
Кожен коментар до звіту, який залишився без відповіді.
-
Кожен бізнес-процес, який залишився без дії.
- [P]Кожен коментар у CRM.
У вкладці «Очікую на реакцію» відображаються повідомлення, які залишили ви і чекаєте реакції від іншого співробітника, наприклад:
Коментар до завдання, де ви виконавець.
Завершені завдання, які знаходяться на перевірці і в яких ви в ролі відповідального.
Додатково сповіщення можна фільтрувати за категоріями: все, бізнес-процеси, коментарі, звіти, завдання.
В модуль вбудований стандартний фільтр пошуку Бітрікс24. Він рятує, коли повідомлень багато і складно швидко знайти потрібне
Функціонал для керівників
[P]Для керівників відділів у модулі передбачена окрема вкладка «Управління». Тут керівник бачить кількість повідомлень щодо кожного підлеглого і може переглянути повідомлення конкретного співробітника детально.[P]З модулем реагування кожен співробітник бачить повідомлення, які вимагають його участі, та закриває їх протягом робочого дня. Залишити повідомлення без відповіді не вийде: робочий день не буде завершено, поки співробітник не відповість на всі повідомлення (опціонально).