Аспро: Маркет - адаптивний інтернет-магазин

Аспро: Маркет - адаптивний інтернет-магазин (aspro.mshop) - рішення для Бітрікс

Аспро: Маркет - адаптивний інтернет-магазин

Адаптивный интернет-магазин Аспро: Маркет — инновационный модуль для Битрикс маркетплейса. Уникальный дизайн, мощные функциональные возможности и простая настройка позволяют создать эффективный онлайн-магазин любого уровня сложности.
0
33 700 грн.
Аспро: Маркет - адаптивний інтернет-магазин (aspro.mshop) - рішення на Бітрікс

Аспро: Маркет - це універсальний інтернет-магазин для продажу будь-яких видів товарів. Рішення адаптоване до продажу одягу, електроніки, побутової техніки, будматеріалів, дитячих товарів, обладнання, продуктів харчування та інших товарів.
Основні переваги рішення:
  • Продаюча головна сторінка та функціональний каталог товарів.
  • Маркетингові інструменти: можливість купівлі в 1 клік, готові шаблони тригерних листів, перехресні продажі, подарунки та передбачення.
  • Адаптивна верстка для комп'ютерів, планшетів та мобільних пристроїв.
  • Більше 100 різних варіантів оформлення.
  • Підтримка торгових пропозицій: колір, розмір, фасування і т.п. [/URL].
  • Повноцінна робота з одиницями виміру: шт., кв. м. кг. та ін.
  • Підтримка валют - управління валютами та курсами валют.
  • Рішення оптимізовано для SEO-просування – підтримує шаблони meta-тегів для автоматичного створення унікальних title, description, keywords тощо.
[TD ]Електронна пошта:
info@aspro.ru
Телефон для зв'язку:
8 (800) 500-47-11 (дзвінок безкоштовний)
Технічна підтримка:
https://aspro.ru/support/



Запустіть сайт на готове рішення без знань програмування! Детальна документація та фахівці технічної підтримки допоможуть виконати базові налаштування та швидко запустити проект.


Понад 300 корисних матеріалів!


Сучасний функціонал для ефективних продажів

Збільшуйте продаж інтернет-магазину за допомогою зручного функціоналу та маркетингових інструментів.





Гнучкі налаштування, щоб відрізнятися від конкурентів

Керуйте структурою та дизайном сайту через панель управління: комбінуйте необхідні блоки, розділи, товари та інші елементи інтернет-магазину. Презентуйте компанію у фірмовому стилі. Вигідне поєднання блоків та яскраві банери привернуть увагу клієнтів!

У вашому розпорядженні:
  • Нескінченна кількість колірних схем.
  • 8 варіантів шапки сайту.
  • Адаптивний дизайн.
  • Фіксована шапка, стіки футер та стіки хедер.
  • Налаштування банерів та розміщення кошика.
  • Підтримка шрифтів Google Fonts.
Це не всі можливості рішення! Оцініть гнучкість дизайну на нашій демоверсії. Отримайте доступ для редагування, задайте свої налаштування та подивіться, як виглядатиме ваш інтернет-магазин.




Інструменти для збільшення продажів

Використовуйте всі можливості рішення, щоб підвищити продаж інтернет-магазину.
  • Інтеграція з Яндекс.Метрикою, Google Analytics та соціальними мережами
Підключайте лічильники популярних систем аналітики та пікселі соціальних мереж. Це можна зробити в кілька кліків у налаштуваннях рішення. Слідкуйте за статистикою та запускайте ретаргетинг у соціальних мережах.
  • Покупка в 1 клік
Ваші клієнти можуть оформити замовлення за допомогою покупки в 1 клік. Для цього достатньо залишити своє ім'я та номер телефону. Швидко, легко та зручно.
  • Пзростаюча інтеграція з CRM-системами
Інтегруйте інтернет-магазин з популярними CRM-системами. Наприклад, Бітрікс24 та Аспро.Cloud. Обробляйте всі ліди в одному місці, відстежуйте та контролюйте вирву продажів.
  • Торгівельні пропозиції
Торгівельні пропозиції (SKU) - це варіанти одного товару. Наприклад, сукня може бути в чорному та білому кольорах, а шампунь – 100 та 200 мл. Ви можете відобразити торгові пропозиції на картці з товаром у вигляді прев'ю чи таблиці з характеристиками.
  • Набори, комплекти та подарунки
Платформа 1С-Бітрікс підтримує функцію наборів, комплектів та подарунків для допродажу. Наприклад, у редакції «Бізнес» ви можете запропонувати клієнтам новорічні іграшки, прив'язавши їх у картці товару штучної ялинки. Створюйте набори та комплекти з товарів та торгових пропозицій та пропонуйте користувачам подарунки, щоб збільшити середній чек інтернет-магазину.
  • Перехресний продаж
Перехресні продажі - це пропозиція клієнту купити супутні товари. Ви можете встановити аксесуари та схожі товари в каталозі чи контентних розділах. Налаштуйте крос-продаж, щоб збільшити середній чек інтернет-магазину і підвищити конверсію.



Зручний каталог для підбору товарів

Каталог товарів – найважливіший розділ будь-якого інтернет-магазину. Ми приділили пильну увагу кожній деталі, щоб вашим клієнтам було максимально зручно купувати.

У рішенні реалізовано:
  • Вертикальний, горизонтальний та компактний розумний фільтр.
  • Підтримка властивостей-довідників (highload-інфоблоки) з відображенням іконок у розумному фільтрі.
  • 3 типу відображення товарів під різні специфіки: плиткою, таблицею чи прайс-листом.
  • 3 виду відображення наявності товару: індикатор наявності, числовий залишок, рядковий залишок.
  • Швидкий перегляд для покупки в 1 клік.
  • Сортування та фільтри на AJAX.
  • Мінімальна ціна покупки.
  • Навігація за тегами.
  • Можливість порівняння товарів за властивостями.
  • Відкладені товари.
  • Раніше переглянуті товари.




Посадкові сторінки в каталозі та оглядах для високої конверсії

Створюйте необмежену кількість посадкових сторінок: робіть акцент на конкретному товарі, добірки товарів у каталозі, спеціальні умови для рекламної кампанії, окремі лендинги, зібрані в розділі «Огляди» та ін. LEFT]
Ведіть на них рекламний трафік і заощаджуйте на SEO-просуванні.





Картка товару з максимальним залученням

Картка товару - не тільки необхідна сторінка інтернет-магазину, а й дієвий маркетинговий інструмент. Це продавець-консультант, який має знати відповіді на ключові питання клієнтів. Дизайн, контент та функціонал картки товару безпосередньо впливають на рішення користувача про покупку. Тому вона має бути інформативною, зручною та продаючою.

Сторінку товару спроектовано так, щоб ви отримали високу конверсію:
  • Велика фотографія товару з фотогалереєю додаткових зображень та швидкий перегляд товару для зручності користувачів.
  • Схожі товари та аксесуари для крос-продажів.
  • Стікери на товари, акції, відображення економії та зворотний лічильник для вигідних покупок.
  • Комплекти, набори та подарунки для ефективних продажів.
  • Відгуки для підтримки попиту.
  • Нещодавно переглянуті товари.
  • Торгівельні пропозиції для широкого асортименту: 2 типи SKU.
  • Відображення наявності за складами для кожної торгової пропозиції.
  • Можливість вставити відео з YouTube, Vimeo та ін. URL].
  • Зв'язок із розділом «Послуги», щоб пропонувати супутні послуги прямо у картці товару. Дивіться приклад реалізації.
  • Можливість прикріпити файли для завантаження: інструкції до товарів, сертифікати, каталоги. Дивіться приклад реалізації.
  • Інтеграція з розділом «Бренди» - у картці товару відображається логотип виробника товару.





2 типу кошика для легких покупок

У вирішенні є 2 типи кошика. Вони розроблені так, щоб скоротити кількість кліків та шлях користувача до оформлення замовлення.
  1. Класичний кошик у шапці.

  2. Зручний літаючий кошик з можливостями:

  • швидкої зміни кількості товарів;
  • управління відкладеними товарами;
  • оформлення замовлення в 1 клік без реєстрації на сайті;
  • вказівки мінімальної суми купівлі.
Використовуйте літаючий кошик із коробки, в якій всі дані оновлюються за технологією AJAX без перезавантаження сторінки.



2 виду оформлення замовлення для зручності клієнтів

Сторінка оформлення замовлення - найвужча частина конверсійної вирви, по якій проходить потенційний покупець. Якщо клієнт щось не влаштовує на етапі оформлення замовлення, він кидає кошик. Щоб цього не відбувалося, ми зробили оформлення покупки простим та зручним. У рішенні реалізовано 2 види оформлення замовлення:
  1. Форма покупки «Купити в 1 клік» для тих, хто хоче оформити швидке замовлення. У ній заповнюються поля зв'язку, наприклад, ім'я та телефон.

  2. Стандартне оформлення замовлення:

  • з відкритими блоками для заповнення;
  • із закритими блоками для заповнення.
Підтримуються всі способи оплати та доставки:
  • Автоматизовані: Пошта Росії, EMS, UPS, DHL, СПСР та ін.
  • Настроювані: Самовивіз, Доставка кур'єром та д.р.
  • Оплата за допомогою Visa, MasterCard, Яндекс.Гроші, WebMoney, PayPal та інші служби.



Контентні розділи, щоб формувати довіру

Контентні розділи підвищують лояльність відвідувачів та показують ваш експертний рівень. Також контент залучає додатковий пошуковий трафік та конвертує його у покупців.

В Аспро: Маркет є контентні розділи під будь-які завдання:
  • Окрема сторінка відгуків.
  • Послуги.
  • Бренди.
  • Новини.
  • Статті.
  • Вакансії.
  • Умови оплати, доставки та інше.



Філіали, щоб масштабувати бізнес в одному регіоні

Відображайте інформацію про всі філії у розділі «Магазини». Виводьте магазини, щоб розширити територію продажу.


Повна підтримка інтеграції сайту з 1С: Підприємство

Інтеграція сайту з 1С: Підприємство - це двостороння передача даних:
  • Обмін інформацією про товари: опис, фотографії, властивості.
  • Передача цін та залишків.
  • Обмін інформацією про замовлення.
  • Real-time обмін з 1С.
Автоматизуйте бізнес-процеси та збільшуйте ефективність роботи компанії за допомогою інтеграції з 1С: Підприємство.



Інтеграція веб-форм з CRM-системами, щоб автоматизувати спілкування з клієнтами

Інтеграція веб-форм з CRM-системами дозволяє обробляти всі ліди в одному місці, відстежувати та контролювати вирву продажу.

Переваги для наших партнерів:
  • Зберігаємо стандартні знижки до 50% для учасників партнерської програми 1С-Бітрікс.
  • Даримо додаткові оптові знижки до 15% на продукти Аспро.
  • Виділяємо демосервер без контактних даних розробника.
  • Відкриваємо доступ до навчального курсу партнерів та надаємо пріоритетну технічну підтримку.
  • Даємо доступ до закритого розділу партнерів на сайті Аспро з маркетинговими матеріалами для просування послуг студії.
  • Надаємо доступ до Центру управління в адмінці сайтів ваших клієнтів.
  • Надсилаємо доступ від закритої групи Telegram для неформального спілкування між партнерами Аспро.

Партнери з великим досвідом впроваджень додатково мають:

  • Безкоштовні NFR-ключі для розробників.
  • Підключення власних онлайн-чатів на партнерські демосайти.

Наш модуль вже успішно використовують на наших проектах

file_download Завантажити Модуль Маркет
file_download Завантажити Модуль Маркет