Умови техпідтримки та швидкість реакції
Служба технічної підтримки Модуль Маркету proger.com.ua працює з 10:00 до 19:00 за Київським часом (GMT +2), з понеділка по п'ятницю, крім святкових днів.
Як написати в техпідтримку?
Для Вашої зручності ми використовуємо систему форуму. Форум дозволяє Вам оперативно знайти відповідь на Ваше запитання, якщо таке питання вже опубліковано на форумі. Перед відкриттям нового звернення рекомендуємо скористатися пошуком на форумі. Можливо, ви знайдете відповідь на ваше запитання. Щоб написати в розділ форуму Техпідтримки (Модуль Маркету), Вам необхідно попередньо зареєструватися на сайті, а також мати активну ліцензію на один із модулів нашого Модуль Маркету. Якщо для вирішення проблеми потрібні Ваші персональні дані: логін та пароль до адміністративної панелі сайту або FTP, то в такому випадку їх слід надсилати нам тільки електронною поштою, вказавши в тексті листа посилання на тему форуму, до якої ці дані відносяться.Як скоро я отримаю відповідь на своє запитання?
- Палатні модулі Модуль Маркету: швидкість реакції 2 робочих дні з моменту звернення, термін розв'язання задачі визначається в ході розгляду тікету;
- Безкоштовні модулі Модуль Маркету: швидкість реакції 2 робочих дні з моменту звернення. Звертаємо увагу, що не всі безкоштовні модулі розвиваються та активно підтримуються.