AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями
AmoCRM — інтеграція з інфоблоками, веб-формами та поштовими подіями
"Улучшите эффективность работы вашего бизнеса с помощью модуля интеграции AmoCRM! Подключайте инфоблоки, веб-формы и почтовые события для автоматизации процессов и повышения продуктивности. Уникальное решение для успешного развития вашего онлайн-магазина!"
Рішення дозволяє гнучко налаштувати синхронізацію вашого сайту Bitrix із amoCRM. На основі додавання/оновлення елементів інфоблоків, спрацювання поштових подій та заповнення веб-форм (у старших редакціях Бітрікса) в АМО можуть бути створені, оновлені та налаштовані угоди [/ I], [ I] контакти [/ I], [ I]компанії та завдання і створено «нерозібране». Додатково може бути передана інша корисна інформація, включаючи товари, мітки аналітики та рекламних кампаній, адресу сторінки, на якій було викликано подію та багато іншого (див. нижче). А за допомогою обробки подій[/URL] рішення, можна вирішувати широкий спектр інших специфічних завдань інтеграції.
За допомогою даного рішення Ви можете самостійно провести впровадження амоСРМ на Вашому сайті 1С Бітрікс і автоматизувати необхідні бізнес-процеси.
Безкоштовнадопомога в налаштуванні перших підключення та профілю інтеграції!
Основні можливості (коротко):
створення угод, контактів, компаній та завдань на основі додавання/оновлення елементів інфоблоків, а також спрацювання будь-яких веб-форм та поштових подій;
можливість створювати по кілька профілів інтеграції для кожного інфоблоку, поштової події та результату веб-форми;
можливість працювати з кількома акаунтами amoCRM;
двостороння синхронізація статусів замовлень у магазині та статусів угод в amoCrm;
Два способи контролю дублів з боку модуля: вбудований безкоштовний метод або за допомогою платного API фільтрації амоСРМ.
контроль дублікатів нових контактів, компаній та угод з боку amoCRM (тимчасово відключена з боку amoCRM;
додавання угод, контактів та компаній у «нерозібране», для подальшого їх розбору та призначення відповідальних;
гнучка кастомізація логіки під Ваші процеси за допомогою обробки подій рішення;
передача будь-яких міток будь-яких рекламних кампаній та аналітики для відстеження ефективності;
експорт в amo CRM даних з існуючих елементів інфоблоків, раніше заповнених форм та поштових подій;
Деякікейсивикористання:
створення/оновлення угоди, контакту, компанії при створенні/оновленні елемента інфоблоку;
створення угоди з прив'язаними товарами при оформленні замовлення у магазині;
зміна статусу угоди при зміні статусу замовлення в магазині;
зміна статусу замовлення в магазині при зміні статусу угоди в amo;
створення контакту/компанії з мітками рекламних кампаній при заповненні форми реєстрації;
створення контакту та завдання при заповненні форми зворотного зв'язку;
створення ліда в «нерозібраному» під час заповнення веб-форми/
оновлення статусу угоди під час оплати замовлення;
створення компанії та прив'язка до неї контакту з угодою після заповнення веб-форми.
Докладніше з можливостями підключення амо СРМ до Бітрікс можна ознайомитися в документації.
Основний список можливостей підключення Bitrix до amoCRM:
✔ Угоди:
створення нових та оновлення існуючих операцій на основі додавання/оновлення елементів інфоблоків, а також спрацювання будь-яких веб-форм та поштових подій;
завдання імені, а також будь-яких інших полів з можливістю вставити значення через плейсхолдери;
передача значень до бюджету. При передачі кількох значень вони сумуються;
призначення відповідальних за списком;
вибір воронки (якщо їх кілька) та завдання статусу нової угоди;
синхронізація за статусами із замовленням в інтернет-магазині;
передача ідентифікатора відвідувача (visitor_uid), для відстеження його в автоворонках, докладніше в документації amoCRM [/ URL];
Можливий внутрішній контроль дублікатів нових угод за збігом одного або всіх вибраних полів. Шукати дублі можна як серед усіх угод, так і лише серед угод зв'язаного контакту. При цьому можна вибрати одну з трьох стратегій:
додати примітку до нової угоди з посиланнями на всі знайдені дублікати;
оновити та використовувати основну угоду (найранішу зі знайдених дублікатів);
використовувати основну угоду (найранішу зі знайдених дублікатів) без оновлення.
✔ Контакти та компанії:
створення нових та оновлення існуючих контактів/компаній;
призначення відповідального за списком;
додавання значень у будь-які стандартні поля контакту (ім'я, прізвище, посада, телефон, e-mail тощо)/компанії (телефон, email, web, адреса), а також у прості типи кастомних полів з можливістю використовувати плейсхолдери;
додавання значень до кастомних полів типу "список", "мультисписок", "радіокнопка", "чекбокс" (можна передати саме значення, або його id, або задати його вручну з боку сайту);
створення групованих приміток із контролем унікальності;
додавання тегів;
контроль дублів
Можливий контроль дублікатів нових контактів/компаній щодо збігу одного або всіх вибраних полів. Стратегії такі ж як і для операцій.
✔ «Нерозібране»:
контакти, компанії та угоди будуть додані до «нерозібраного» згідно з їхніми налаштуваннями;
вибір воронки, куди буде додано «нерозібране»;
завдання назви угоди/«нерозібраного»;
при включеному внутрішньому контролі дублікатів до контактів, компаній та угод завжди додаватимуться примітки з посиланнями на знайдені дублікати;
створення завдань неможливо;
синхронізація товарів не проводиться;
контроль унікальності приміток не проводиться;
контроль дублів не проводиться.
✔ Завдання:
вибір об'єкта, який буде прив'язаний до завдання: контакт, компанія чи угода;
вибір типу створюваної задачі;
завдання тексту завдання;
передача значень полів події до тексту завдання;
встановлення дедлайну.
✔ Мітки рекламних кампаній та аналітики, наскрізна аналітика:
передача будь-яких позначок рекламних кампаній та аналітики з рядка запитів, сесії та cookies;
кожну мітку рекламних компаній можна передати в окреме поле сутності амоЦРМ;
збереження міток при переході між сторінками сайту;
фільтр версії api для мітки гугл-аналітики: GA1.2.1054613344.1468150257 → 1054613344.1468150257.
✔ Додаткові поля:
Для поштових подій "Нове замовлення", "Зміна статусу замовлення", "Замовлення оплачено", "Нове замовлення на продовження передплати", "Доставка замовлення дозволена", "Скасування замовлення", "Підписка скасована" додані дод. поля "телефон", "індекс", "місце розташування", "адреса доставки", "вартість без доставки", "назва платіжної системи", "назва служби доставки", "вартість доставки", "коментар до замовлення". Ці поля можна використовувати як для інтеграції з amoCRM, так і в листах, що генеруються на основі подій ([URL=https://rover-it.me/knowledge/course/course1/lesson53/]детальніше);
Для розширеної синхронізації замовлень та товарів, а також для можливості синхронізації покупців, покупок та каталогів інтернет-магазину розроблено окремий модуль AmoCRM — інтеграція з інтернет-магазинами.