Обробка неоплачених замовлень


Обробка неоплачених замовлень
Кожен інтернет-магазин стикається з наступною проблемою: покупець оформляє замовлення, але оплати не відбувається. Серед величезного потоку такі замовлення можуть легко загубитись, оскільки відстежувати їх незручно. Виникає потреба в автоматизації обробки таких замовлень. Саме цю функцію він бере розроблений нами модуль.
[B] Що відбудеться з неоплаченими замовленнями?
Все просто, замовлення або видаляться, або зміниться статус. Іноді такі замовлення потрібні для доведення угоди до кінця, виявлення потреб Ваших покупців та причин "зависання" оплати замовлення. А іноді простіше і зручніше, якщо вони віддалятимуться. Механізм роботи вибираєте Ви відповідно до Вашої стратегії продажу.
[B] Як це відбувається?
Відразу після встановлення модуль створює агента, який запускається раз на добу. Цей агент перевіряє прапор оплати у замовлень із терміном очікування, який вказується Вами. Якщо такі замовлення знаходяться, то агент або видаляє їх, або надає їм обраний в налаштуваннях статус. Перший запуск агента відбувається за годину після встановлення модуля.
Що потрібне для роботи?
Щоб модуль працював, на Вашому проекті має бути налаштований функціонал агентів. Детальну інформацію про цей функціон Ви зможете знайти в [URL=https://dev.1c-bitrix.ru/learning/course/index.php?COURSE_ID=43&LESSON_ID=3436&LESSON_PATH=3913.4619.3436]документації "1С-Бітри URL].
Якщо неоплачені замовлення необхідно видаляти, то під час встановлення Вам просто необхідно буде вказати кількість днів очікування оплати замовлення, а решту за Вас зробить модуль.
Якщо необхідно змінювати статус замовлення, то після встановлення модуля Вам потрібно вказати це в налаштуваннях та вибрати код статусу замовлення для встановлення.