Дексика: Канцелярія
Призначення модуля:
- Автоматизація централізованого та безпечного зберігання документів
- Постановка доручень та контроль їх виконання
- Отримання оперативного доступу до документів
1. Облік вхідної та вихідної кореспонденції
- Реєстрація вхідних та вихідних документів
- Постановка завдань з вхідної кореспонденції
- Єдиний із модулем CRM список кореспондентів
- Зв'язування вхідних та вихідних документів
[/ LIST]2. Внутрішній документообіг
[LIST] - Реєстрація службових записок, наказів та розпоряджень
- Постановка завдань з усіх видів документів
[/ LIST]3. Загальні можливості
[LIST] - Окремі реєстри документів для кожної юридичної особи
- Прив'язка документів до проектів (спеціальний інфоблок Проекти)
- Доступ до документа з форми завдання
- Настроювання доступу залежно від грифу доступу та юридичної особи
- Доступ керівників до документів підлеглих
Більш детальну інформацію про модуль можна отримати у розділі з нашими .
Модуль постачається з безкоштовною ліцензією. Безкоштовна ліцензія має деякі обмеження[/B]:
- дозволено створювати трохи більше 1 вхідного документа щодня;
- дозволено створювати трохи більше 1 вихідного документа щодня.
Для зняття обмежень потрібно придбати комерційну ліцензію у розробника та активувати купон у налаштуваннях модуля.